مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از پخش زنده مسابقات کورس سوارکاری گنبدکاووس از سیمای مرکز گلستان خبر داد.

پخش زنده مسابقات کورس سوارکاری گنبد از شبکه گلستان

به گزارش گلستان24؛بهمن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با مذاکرات و توافق انجام شده با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان، پخش زنده و مستقیم کورس اسبدوانی گنبدکاووس آغاز شده است.

وی ادامه داد: پخش این مسابقات از روز گذشته آغاز شده و هر هفته این مسابقات به صورت زنده از سیمای مرکز گلستان پخش می‌شود و علاقه‌مندانی که نمی‌توانند در محل برگزاری مسابقات حاضر شوند، می‌توانند از طریق گیرنده‌های خود این مسابقات را مشاهده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی یک سال گذشته که مدیریت برگزاری مسابقات کورس‌های سوارکاری در گلستان به استان واگذار شده شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این عرصه هستیم.

طیبی بیان کرد: پخش زنده این مسابقات یکی از برنامه‌هایی است که طی سال‌های گذشته برای اولین بار است که انجام می‌شود و امیدوارم شاهد اتفاقات بسیار بهتری در این عرصه باشیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه طی توافق انجام شده با فدراسیون سوارکاری، تمامی درآمدها و سود و زیان حاصل از برگزاری مسابقات سوارکاری در عرصه ورزش سوارکاری استان و مدیریت کورس‌های سوارکاری هزینه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: فعال کردن و شارکت هیات‌های شهرستانی یکی از مطالبات استان بود که با این توافقنامه قدرت و قوت بیشتری به خود گرفت.

طیبی بیان کرد: حمایت رسانه‌ها از مسابقات ورزشی یک اصل بسیار مهم در پیشرفت آن رشته ورزشی دارد که امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خیلی خوبی برای ورزش سوارکاری در استان گلستان باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار