مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه از شب گذشته تاکنون حادثه امداد و نجاتی در گلستان نداشته ایم از آماده باش کامل نیروهای امدادی تا عصر سه شنبه در استان خبر داد.

تاکنون حادثه امداد و نجاتی در گلستان نداشته ایم

به گزارش گلستان24؛حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از شامگاه شنبه ارتفاعات گلستان خوش ییلاق محور آزادشهر به شاهرود، اُلنگ محور رامیان به شاهرود، توسکستان محور گرگان به شاهرود از مسیر چهارباغ و شاهکوه و همچنین ارتفاعات درازنو برفی است اما خوشبختانه حادثه امداد و نجاتی در این محورها نداشته ایم.

وی با بیان اینکه بارش برف در این محورها شدید نیست، افزود: تاکنون همه تیم های جمعیت هلال احمر و تیم های امدادی و سایر دستگاه ها عملیات های خود را انجام داده اند و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با یادآوری اینکه در حال حاضر بیشتر استان های شمال غرب (البرز و قم) و تهران درگیر برف هستند، تاکید کرد: به مردم عزیز توصیه می کنیم حتی الامکان از مسافرت های غیر ضرور اجتناب کنند و اگر مجبور به طی مسیری هستند حتما وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه برودت هوا و تغییرات جوی در شب بیشتر می شود و اگر مجبور به سفر هستیم ترجیحا در روز رانندگی کنیم، متذکر شد: به مردم عزیز توصیه می کنیم حتما در مسیر سفر موبایل های خود را شارژ کرده و در صورت بروز حادثه با پایگاه های امداد جاده ای با شماره ۱۱۲ و یا پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کمبود تجهیزات نداریم

احمدی با بیان اینکه در گلستان سیستم نقطه زنی خوبی داریم و می توانیم تشخیص دهیم حادثه دقیقا در چه نقطه ای رخ داده و گرفتار شده است، ادامه داد: خوشبختانه امکانات و تجهیزات خوبی در استان مهیاست و مشکل کمبود تجهیزات نداریم و تیم های تخصصی و ماشین های کمک دار برای امدادرسانی در نقاط صعب العبور هم فراهم است.

وی با یادآوری اینکه نیروهای امدادی از عصر جمعه در گلستان در آماده باش هستند، تصریح کرد: آماده باش نیروها تا عصر سه شنبه در گلستان ادامه دارد و در شرایط تداوم وضعیت جوی فعلی، آماده باش تمدید می شود.

احمدی تاکید کرد: پایگاه های امداد و نجات و پلیس راه در تمام مدت شبانه روز خدمات ارائه می کنند و از مردم عزیز تقاضا داریم در مسیر به این پایگاه ها مراجعه کرده و از شرایط مسیر اطلاع کسب کنند.

وی یادآور شد: خدمات پایگاه های امداد و نجات در قالب اهداف بلند جمهوری اسلامی و اهداف بشردوستانه است و هیچ منفعتی غیر از رضایتمندی مردم در آن نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار