مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: جمعیت هلال احمر گلستان نیازمند بالگرد اختصاصی است تا در تمامی حوادث به سرعت حضور یابد.

هلال احمر گلستان نیازمند بالگرد اختصاصی است

به گزارش گلستان 24 ؛ حسین احمدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر گلستان فقط ۱۵ روز در ماه بالگرد در اختیار دارد و از مسئولان تقاضا دارم تا بالگرد تمام وقت در اختیار ما بگذارند.

وی افزود: با توجه به سابقه سیل های گلستان در مردادماه، تیم های واکنش سریع و نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اواسط هفته گذشته در حالت آماده باش قرار گرفتند و در تمام نقاط سیل خیز منطقه مستقر شدند.

وی ادامه داد: محدوده جنگل گلستان، چلچای مینودشت، کلاله و مراوه تپه، دهنه زرین گل و محمد آباد، اولنگ رامیان، توسکستان و زیارت گرگان، مناطق سیل خیز استان گلستان هستند که در حادثه سیل درگیر می شوند.

حسین احمدی

مدیریت بحران به خوبی حادثه سیل گلستان را مدیریت کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت بحران استان به خوبی این حادثه را مدیریت کرد و جمعیت هلال احمر مشکلی برای امدادرسانی نداشت و خودرویی که در حادثه سیل علی آباد گرفتار شد دچار اشتباه محاسباتی شده بود.

احمدی ادامه داد: پیکر دو سرنشین خودروی گرفتار در سیل علی آباد کشف شده و عملیات جستجو برای کشف آخرین مفقودی این حادثه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: حادثه سیل گلستان می توانست عواقب بیشتری داشته باشد اما ما با اصرار اقدام به دور کردن مردم از مناطق حادثه خیز کردیم و در مجموع ۷۳ تیم متشکل از ۲۹۰ نیروی امدادی به هزار و هفت حادثه دیده سیل در مناطق مختلف استان گلستان امداد رسانی کردند.

به گفته وی، موضوع آموزش هنگام حوادث باید جدی تر گرفته شود تا شاهد کمترین خسارات در چنین مواقعی باشیم.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار