مدیر کل کمیته امداد گلستان:

مدیر کل کمیته امداد گلستان گفت: صحبت‌های غیرمنطقی و پارس های ترامپ به طور قطع نشان‌دهنده اوج ضعف و فروپاشی دوران زورگویی و سلطه آمریکا و پیروزی برای نظام جمهوری اسلامی است.

 پارس‎های ترامپ را جدی نمی‎گیریم/ تلاش‎های آمریکا برای توقف پیشرفت ما کارساز نبوده و نخواهد بود

به گزارش گلستان24، امان الله حسین پورمدیر کل کمیته امداد گلستان پیرامون بیانیه اخیر ترامپ گفت: صحبت‌های غیرمنطقی و پارس های ترامپ به طور قطع نشان‌دهنده اوج ضعف و فروپاشی دوران زورگویی و سلطه آمریکا و پیروزی برای نظام جمهوری اسلامی است که اقتدار و حقانیت سپاه پاسداران را در جهت حمایت از مظلومان دنیا نشان می‌دهد.

وی افزود: تلاش های آمریکا برای توقف پیشرفت نظام جمهوری اسلامی کارساز نبوده و نخواهد بود به همین منظور آمریکا در حالت انفعال قرار دارد و حرف‌های ترامپ هیچ اثری ندارد چرا که ایران اسلامی کشوری عزتمند و قدرتمند است و سخنان ترامپ مردم را بیدارتر و متحدتر کرده است.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: آمریکا از اول پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر چه تلاش کرده تا از پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری کند اما بالعکس همدلی مردم و تیزبینی و هدایت مقام معظم رهبری تلاش آنها را خنثی کرده و محبت انقلاب را در بین آزادی خواهان جهان گسترش داد.

حسین پور خاطرنشان کرد: در مقابل تهدیدات تجربه نشان داده است ملت ایران از هر جناح و گروهی در هر مقطعی از زمان پشت سر رهبر عزیز انقلاب ایستادند و هیچ وقت حاضر به سر خم کردن جلوی ابر قدرت ها نشدند.

انتهای پیام/ ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار