مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان:

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با اشاره به نقش مؤثر دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی خواستار بازگو کردن اهداف انقلاب برای نسل جدید شد.

اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جدید بازگو شود

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا چراغعلی، صبح شنبه در مراسم زنگ گلبانگ نمادین انقلاب اسلامی که در دبیرستان دخترانه علی مدنی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: نقش مؤثر دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی قابل چشم پوشی نیست.

وی ادامه داد: در سال ۵۷ دانش آموزان خوش درخشیدند و در سایه فرماندهی امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی را رقم زدند.

 مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان به روح پاک شهیدان درود فرستاد و گفت: باید عزت و احترام جانبازان را حفظ کرد و راه شهیدان را ادامه داد.

چراغعلی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: باید اهداف انقلاب و زندگی شهیدان و جانبازان را مطالعه کنید و همان گونه که دانش آموزان نسل های قبل برای آرمان های خود تلاش کردند، شما هم هوشیاری را از یاد نبرید.

وی ادامه داد: دانش آموزان می توانند در زمینه مسائل اجتماعی و آسیب های آن، کمک خوبی برای ما باشند و نقطه نظرات خود را برای برون رفت آسیب های اجتماعی از طریق مدرسه به ما برسانند.

چراغعلی گفت: با توجه به دسیسه های دشمنان نظام برای بهبود اوضاع کشور به همراهی دانش آموزان نیاز است که امیدواریم جلسه ای با همراهی آن ها تشکیل و از آن ها کمک گرفته شود.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار