معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از مرکز فوریت‌های ۱۲۳ بهزیستی شهرستان گرگان بازدید کرد.

بازدید ابتکار از مرکز فوریت‌های ۱۲۳

به گزارش گلستان24؛مدیرکل بهزیستی استان گلستان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هشت مرکز فوریت‎های اجتماعی در سطح استان گلستان فعال است و در حوزه اختلافات خانوادگی، خشونت وکودک‎آزاری خدمات ارائه می‎دهد.

ابراهیم غفاری افزود: 97 مرکز اورژانس اجتماعی در سطح استان گلستان فعال هستند که از این میزان 33 مرکز اورژانس اجتماعی در گرگان فعالیت می‎کند.

وی با بیان اینکه بهزیستی در حوزه ارتقاء سلامت اجتماعی مجوز مراکز مشاوره‎ را می‎دهد، گفت: در ایام دهه‌فجر 9 مرکز مشاوره در شهرستان‎های علی‎آباد کتول، گمیشان، گنبد کاووس، گالیکش و گرگان افتتاح می‎شود.

غفاری تاکید کرد: با احتساب این مراکز 69 مرکز مشاوره در سطح استان گلستان خواهیم داشت که از ابتدای سال تا کنون 15 مرکز مشاوره  راه‎اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هشت مرکز فوریت اجتماعی در سطح استان گلستان فعال است، گفت: شهروندان گلستانی با تماس به سامانه 1480 از 7 صبح تا 15 می‎توانند خدمات تلفنی از کارشناسان ما دریافت کنند.

مدیر‌کل بهزیستی استان گلستان گفت: اختلافات خانوادگی، خشونت و کودک‎آزاری مهمترین و بیشترین موضوعاتی بود که در تماس‎های شهروندان به این مراکز به ثبت رسیده است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار