معاون برنامه‎ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده رئیس‎جمهور در گرگان:

معاون برنامه‎ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده رئیس‎جمهور گفت: برای توسعه و تقویت سازمان‎های مردم‌نهاد از تجربیات سایر کشورها استفاده می‎کنیم.

برای توسعه و تقویت سازمان‎های مردم‌نهاد از تجربیات سایر کشورها استفاده می‎کنیم

 به گزارش گلستان24، اطهره نژادی پیش از ظهر امروز در حاشیه اختتامیه ششمین نشست منطقه‎ای سازمان‎های مردم‌نهاد حوزه بانوان، خانواده و دستگاه‎های اجرایی شمال کشور در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تقویت سازمان‎های مردم‌نهاد می‎توان دیدگاه‎های جامعه مدنی را به وفاق تبدیل کرد.

اطهره نژادی

وی با اشاره به اینکه در جامعه بدون خشونت و با استقلال رای می‎توان به ارائه دیدگاه پرداخت، تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی می‎تواند راه را برای رسیدن به موفقیت هموار کند.

معاون برنامه‎ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده رئیس‎جمهور با اشاره به اینکه دولت نگاه مثبت به تشکل‎های مردمی دارد، گفت: دولت برای تقویت سمن‎ها در حوزه بانوان فرصت حضور به آنها را در جامعه مدنی فراهم کرده است.

استفاده از ظرفیت سمن‎ها در کاهش منابع مالی اثربخش است

نژادی استفاده از تجربیات سایر کشورها را برای تقویت و توسعه سازمان‎های مردم‌نهاد موثر خواند و اظهار کرد: ما نباید همه چیز را خودمان تجربه کنیم، بلکه با استفاده از تجربیات سایرین می‎توانیم با سهولت بیشتری گام برداریم.

وی استفاده از ظرفیت سمن‎ها را در کاهش منابع مالی نیز اثربخش دانست و گفت: از طریق برگزاری نشست‎های شبکه‎ای و با استفاده از خرد جمعی سمن‎ها در استان‎های مختلف به نتایج بهتری برای بهبود وضعیت می‎توان دست یافت.

معاون برنامه‎ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده رئیس‎جمهور درخصوص سامانه تعاملی 101 اظهار کرد: فعالان حوزه بانوان می‎توانند با مراجعه به این سامانه مشکلات را مطرح تا موارد جمع‎بندی و در کنار اطلسی که برای زنان تهیه شده مورد استفاده قرار بگیرد.

نژادی بر لزوم حضور جدی‎تر بانوان در سمن‎ها تاکید کرد و گفت: تلاش در این زمینه می‎تواند آینده خوبی برای بانوان و خانواده رقم بزند.

ششمین نشست منطقه‎ای و کارگاه‎های آموزشی تقویت همکاری‎های تخصصی شبکه‎ای سازمان‎های مردم‌نهاد حوزه زنان و خانواده شمال کشور با حضور استان‎های گیلان، مازندران، سمنان و گلستان به میزبانی استان گلستان برگزار شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار