گزارش

مجتمع فرهنگی و توانبخشی جانبازان و ایثارگران استان گلستان که از حدود 10 سال پیش کلنگ‎زنی شد حالا پس از گذشت سال‎ها چشم‎انتظاری تکمیل شده و برای افتتاح و بهره‎برداری نیازمند 5 میلیارد تومان تجهیزات است.

بهره‎برداری مجتمع فرهنگی و توانبخشی جانبازان گلستان نیازمند اعتبار 5 میلیارد تومانی است

به گزارش گلستان24؛یکی از پروژه‎هایی که قرار بود در دهه فجر امسال پس از سال‎ها وعده و انتظار به بهره‎برداری برسد مجتمع فرهنگی و توانبخشی جانبازان و ایثارگران استان گلستان بود حالا این پروژه پس از گذشت سال‎ها چشم‎انتظاری تکمیل شده و برای افتتاح و بهره‎برداری نیازمند 5 میلیارد تومان تجهیزات است.

جانبازان «شیمیایی»- «اعصاب و روان»- «جسمی حرکتی» استان گلستان سال‌هاست که به افتتاح این پروژه چشم امید دوخته‎اند تا این مجتمع در سایه تدبیر مسوولان به فرجام برسد، پروژه‎‎ای که می‎تواند کمی از آلام این قشر بکاهد و تسکینی برای دردهایشان باشد.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در خصوص ساخت و راه‎اندازی مجتمع توانبخشی جانبازان در روستای توشنگرگان به خبرنگار فارس در گرگان گفت: ساخت این مجتمع به اتمام رسیده و قرار بود در دهه فجر افتتاح شود، اما پروژه هنوز به طور کامل تجهیز نیست.

علی‎اصغر فاضلی از افتتاح مجتمع توانبخشی جانبازان همزمان با آغاز هفته شهید در روز 22 اسفند خبر داد و اظهار کرد: نظر استاندار گلستان این بود که این پروژه در دهه فجر افتتاح شود، اما هنوز مشکلاتی دارد، ما معتقدیم افتتاح پروژه فقط به تکمیل ساختمان نیست و باید تجهیز شود.

وی با بیان اینکه برای تجهیز پروژه؛ نامه‎ای با امضای استاندار به رئیس بنیاد شهید کشور ارسال شده است، گفت: مجتمع توانبخشی شیراز با اتاق‎های خالی افتتاح شد اما تجهیز یکسال طول کشید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: این پروژه نیازمند حدود 4 میلیارد تومان الی 5 میلیارد تومان تجهیز است، که هزینه‎های آن از مرکز تامین می‎شو‎د، مجوز این موضوع را از دانشگاه علوم پزشکی می‎گیریم، گفتاردرمانی، شنوایی‌سنجی، امداد آمبولانس جزو خدمات این مجتمع است.

فاضلی با اشاره به بلاتکلیفی 10 ساله این پروژه بیان کرد: مجتمع توانبخشی گلستان سه سال به خاطر عدم انشعاب آشامیدنی و مدتی هم برای برق معطل مانده بود.

وی با بیان اینکه این مجتمع در پنج طبقه و یک طبقه نیز به عنوان زیرزمین ساخته شده است، گفت: این پروژه دارای امکاناتی نظیر استخر، استخر ویلچری، فیزیوتراپی، جکوزی و بخش اداری است./ فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار