مدیر انجمن خیریه کودکان سرطانی؛

مدیر انجمن خیریه کودکان سرطانی گفت:افراد سرطانی نیاز به کمک و روحیه دارند و باید برای دادن زندگی دوباره به آنها همه دست به دست هم دهند و کمک رسانی کنند.

تنها خواسته این کودکان سرطانی دیدار با امام جمعه و استاندار گلستان است/باید کمک به کودکان سرطانی در جامعه فرهنگسازی شود

به گزارش گلستان 24: حمید آقایی نژاد مدیر عامل انجمن خیریه لبخند دوباره کودکان سرطانی،در جمع خبرنگاران گفت: کودکان سرطانی مانند ما حق زندگی کردن دارند وانسان هستند وباید برای ادامه ی زندگی آنها تلاش بکنیم.

وی باتاکید بر این که این افراد نیاز به روحیه دادن و کمک کردن دارند ،اظهار کرد:این ها به ما پناه آورده اند و رسالت ما هم این است تا به آنها، حال به هر نحوی کمک رسانی کنیم.

وی ادامه داد:انجمن لبخند کودکان سرطانی با هدف  خدمت رسانی بیماران ثعب العلاج و خانواده این بیماران شروع به فعالیت کرده است و تنها انجمنی هستیم که به عنوان انجمن کودکان سرطانی استان در کنار انجمن های دیگر با نظارت مسئولین در استانداری استان داریم به این عزیزانخدمت رسانی می کنیم.

آقایی نژاد یادآور شد:شاید بتوان گفت که تنها این انجمن بیشترین خدمات را در خصوص کمک هزینه دارو و درمان معیشت بیماران سرطانی انجام داده است.

مدیر عامل انجمن خیریه کودکان سرطانی تصریح کرد:اکثر بیماران سرطانی که به ما مراجعه می کنند بدون  این که هیچ هزینه ای پرداخت کنند به پزشک معالج معرفی می شوند و در بحث دارو تا آنجایی که در توان ما باشدبه این عزیزان کمک می کنیم.

وی با اشاره به این که این مجموعه قدمت زیادی ندارد،اظهار کرد:این انجمن خدمات مناسبی به بیماران ارائه داده است و همچنین وجود اعضای هیئت مدیره این انجمن که از جامعه پزشکان و مسئولین دولتی استان هستند در امر کمک رسانی به بیماران کمک بسیاری به ما کرده است.

آقایی نژاد بیان کرد:ما شاید منابع مالی بالایی نداریم ولی تامل و ارتباط ما با دستگاه های اجرایی و کارخانجات بسیار نزدیک است وسعی میکنیم از تمام پتانسیل ها استفاده کنیم تا خدمات بیشتری را به کودکان سرطانی ارائه دهیم.

مدیر عامل انجمن خیریه لبخند کودکان سرطانی، تصریح کرد:بیماران زیادی حتی از خارج استان به ما مراجعه می کنند و ما به غیر از خدمات دارویی دیگرخدمات را به آنها ارائه می دهیم،حتی فیش غذا برای کسانی که از فواصل دور به ما مراجعه می کنند تدارک دیده ایم تا از نظر غذایی هیچ مشکلی نداشته باشند.

وی، یادآور شد:خدمات ما در این انجمن به این صورت است که از ساعت 7 صبح الی 14ظهر کار اداری میکنیم واز ساعت14  تا ساعت 21 شب برنامه های متنوع  ای برای کودکان سرطانی داریم از و از جمله این برنامه ها ،کلاس های تقویتی درسی و هنری است که با حضور اساتید مجرب انجام می شود.

آقایی نژاد در پایان در خصوص تنها  خواسته ی این بیماران،گفت: خواسته ای این بیماران این است که بتوانند با امام جمعه ی گرگان آیت الله نورمفیدی و استاندار گلستان آقای هاشمی دیدار کنند و ما امیدواریم که این مسئله هر چه زودتر صورت گیرد.

DSC_0048

DSC_0004

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار