رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دستگاه قضایی امنیت سرمایه گذاری در گلستان را تضمین می کند.

دادگستری ضامن امنیت سرمایه گذاران گلستانی است

به گزارش گلستان 24:به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم متمرکز افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان گالیکش گفت: ما به نمایندگی از بیش از 220 قاضی محاکم استان اطمینان می دهیم  که دادگستری ضامن امنیت سرمایه گذاری آنان است.

 

وی افزود: در بخشنامه ای به دادستان های سراسر استان، آنان را موظف کرده ایم  برای جلوگیری از بسته شدن واحدهای صنعتی و تولیدی در استان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

 

هاشمیان گفت: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان هر کجا حس کردند امنیت شان مختل می شود به دادستان های سراسر استان مراجعه کنند.

 

این مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه امنیت نخستین خواسته سرمایه گذاران، افزود: خوشبختانه گلستان از استان های دارای شاخص های خوب امنیت است و سرمایه گذاران با آسودگی خاطر می توانند در استان کار و فعالیت کنند.

 

هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود آسیب های اجتماعی را یکی از چالش های پیش روی جامعه عنوان کرد و گفت: برخی از این آسیب ها ناشی از کم تحرکی و اهمال دستگاه های فرهنگی است.

 

این مقام ارشد قضایی استان با اشاره موفقیت آمیز بودن برنامه های پیشگیری در گلستان، گفت: به علت تنوع قومی و مذهبی، برنامه های پیشگیری در گلستان بهتر جواب می دهد زیرا برای رفع  آسیب ها و ارتقای فرهنگی می توان از بزرگان قوم و ریش سفیدان استفاده کرد.

 

هاشمیان افزود: نتیجه همراهی و کمک بزرگان قومی و مذهبی سال گذشته ورودی پرونده به محاکم استان را 20 هزار فقره کاهش داد.

 

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود به دستاورد های انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب و مجاهدت های امام راحل و شهدا را برای آگاهی نسل جوان و نوجوان  تبیین کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار