مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: ۱۹۲ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان در دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری 100 میلیارد ریالی طرح اقتصادی در استان

به گزارش گلستان 24:حسین پهلوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه فجر امسال 192 طرح اقتصادی که با 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است، افتتاح می‌شود. بهره‌برداری از این طرح‌ها می‌تواند زمینه اشتغال 258 نفر را در استان فراهم کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بیان داشت: سال گذشته از محل تسهیلات این صندوق یک‌هزار شغل در استان ایجاد شد و امسال هم 43 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات از محل منابع داخلی صندوق  و منابع مردمی تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات در قالب 2 هزار و 356 فقره به متقاضیان پرداخت شده که زمینه اشتغال 528 نفر در این طرح‌ها فراهم خواهد شد.

پهلوری ادامه داد: براساس سهمیه اشتغالی که برای بخش‌های مختلف در استان پیش‌بینی شده، سهم صندوق کارآفرینی امید 200 شغل بود که تاکنون 282 شغل ایجاد و در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات در قالب تفاهمنامه صندوق کارآفرینی امید با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: سال گذشته 5 طرح مشارکتی و غیرمشارکتی در استان مصوب شده بود که 12 میلیارد و 650 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان روستایی ساکن در مناطق محروم پرداخت شد.

پهلوری گفت: امسال نیز 12 فقره تسهیلات به مبلغ 8 میلیارد و 260 میلیون تومان به شرکت‌های تعاونی از سوی این صندوق پرداخت شده است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار