مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: این مدیریت برای سال تحصیلی 97 از طریق برگزاری آزمون همزمان با مدارس علمیه خواهران سراسر کشور ، 538 نفر را در سطح دو، سه و چهار حوزه پذیرش خواهد کرد.

پذیرش طلبه حوزه های علمیه خواهران گلستان

به گزارش گلستان 24:حجت الاسلام ایوب وردانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارکرد: از این تعداد سهمیه درنظر گرفته شده، 460 نفر در سطح دو( مقطع عمومی)، 60 نفر در سطح سه ( مقطع عالی) و هشت نفر در سطح چهار ( مقطع عالی تخصصی و دکترا فقه و اصول با گرایش فقه خانواده) است.
وی گفت: خواهران علاقمندان به شرکت در آزمون حوزه های علمیه استان می توانند از طریق آدرس اینترنتی www.whc.ir که از سوم بهمن فعال شده و تا 30 این ماه فرصت تعیین شده، اقدام کنند.
حجت الاسلام وردانی افزود: اکنون یکهزار و 662 طلبه خواهر در 13 مدرسه علمیه استان گلستان تحصیل می کنند.
به گفته وی؛ این افراد شامل یکهزار و 406 نفر در سطح دو، 256 نفر در سطح سه و پنج نفر در سطح چهار هستند.
وی افزود: مدارس علمیه استان شامل 11 مدرسه در سطح دو، یک مدرسه سطح سه در 3 رشته تفسیرعلوم قرآن، فقه و اصول و کلام اسلامی و یک مدرسه در سطح چهار و در رشته فقه و اصول گرایش فقه خانواده فعالیت دارند.
مدیر حوزه های علمیه خواهران گلستان؛ همچنین از کسب مجوز برای راه اندازی مدرسه علمیه خواهران در شهر کلاله خبر داد و افزود: در صورت فراهم شدن فضای فیزیکی این مدرسه علمیه، پذیرش طلبه خواهر در سال تحصیلی 97 انجام خواهد شد.
تاکنون در مدارس علمیه خواهران استان گلستان یکهزار و 376 نفر دانش آموخته شده اند که بیشتر آنان در سطح دو تحصیل کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار