فرمانده انتظامی استان گفت: 87 درصد کشته شدگان درون شهری گلستان مربوط به موتور سواران و عابران پیاده است.

87 درصد جان باختگان درون شهری گلستان موتور سواران و عابران پیاده هستند

سردار" علی اکبر جاویدان" در جلسه تعاملی با شهردارگرگان با اشاره به اثربخشی تعامل پلیس و شهرداری به عنوان زمینه ساز امنیت مطلوب در جامعه، گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هدف مشترک پلیس و شهرداری است.

وی ، نقش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی شهرداری را در کاهش معضلات اجتماعی بسیار موثر خواند و گفت: پلیس در کنار سایر سازمان ها و نهاد ها، تلاش دارد خدمات ارزنده تری را به عموم شهروندان ارائه دهد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه عمده ترین بحث پلیس جامعه محور، جلب مشارکت مردم است، ادامه داد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه خود برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش خواهد کرد و در راه رسیدن به مطلوب‌ترین وضعیت ممکن نیاز است که دستگاه‌های مرتبط دیگر نیز تلاش کرده و در این مسیر گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه87 درصد کشته شدگان درون شهری گلستان موتور سواران و عابران پیاده هستند، تاکید کرد: شهرداری ها و شورای اسلامی شهر و روستا به دلیل بافت مردمی آن می‌توانند بر بدنه جامعه تاثیرگذار باشند و بسیاری از مسائل و معضلات را با روش‌های فرهنگی حل کنند.

سردارجاویدان گفت: تبلیغات فرهنگی، توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع‌های اجتماعی و فعالیت‌های مشابه دیگر در بافت شهری می‌تواند در هدایت جامعه به سمت وضعیت مطلوب و حذف ناهنجاری‌ها از جامعه تاثیر مثبت و مستقیم داشته باشد.

در بخش دیگری از این نشست، "عبدالرضا دادبود" شهردار گرگان بر آمادگی این نهاد برای همکاری تنگاتنگ با پلیس تاکید و تصریح کرد: شهرداری نیز به عنوان نهادی که به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات گوناگونی را ارائه می‌دهد در زندگی شهری مردم تاثیرگذار است.

وی در خاتمه ارائه خدمات به شهروندان را رسالت اصلی دستگاه های خدماتی دانست و گفت: شهرداری به عنوان نهاد مردمی تلاش خواهد کرد تا با همکاری پلیس بهترین شرایط را برای مردمی که لایق بهترینند فراهم کند.

/پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

آخرین اخبار