رییس گزینش و استخدام انتظامی گلستان گفت:همزمان با ایام الله دهه فجر، استان گلستان به منظور استقرار نظم، امنیت، از بین برادران بسیجی ومومن و متعهد برای تکمیل نیروی انسانی، نیرو استخدام می‌کند.

جذب نیروی پلیس  استان گلستان

به گزارش گلستان24؛سرگرد اسماعیل بابازاده رییس گزینش و استخدام انتظامی گلستان گفت: استان گلستان در نظر دارد به منظور استقرار نظم، امنیت، تامین آسایش عمومی و فردی و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، از بین برادران بسیجی و مومن و متعهد برای تکمیل نیروی انسانی در مقطع پیمانی ۵ ساله درجه داری، نیرو استخدام می‌کند.

وی ادامه داد: داشتن مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی در رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی و معارف اسلامی با معدل حداقل ۱۴، داشتن سن حداقل ۱۸ سال،۱۷۰ سانتی متر قد، داشتن گواهی نامه رانندگی و موتورسیکلت و مدرک رایانه، از شرایط لازم برای شرکت در این آزمون است.

سرگرد اسماعیل بابازاده گفت: ثبت نام داوطلبان با آخرین مدرک تحصیلی، انجام خواهد شد.

وی افزود: به شرایط سنی داوطلبانی که خدمت سربازی را گذرانده اند، بسیجیان با عضویت فعال، اعضای پلیس افتخاری، خانواده معظم شهداء، جانبازان، نخبگان، استعداد‌های برتر، خانواده‌های نیرو‌های مسلح و حافظان قرآن کریم، ۲ سال افزوده می‌شود.

سرگرد اسماعیل بابازاده گفت: سایت اینترنتی هسته گزینش از بهمن ۱۲ برای ثبت نام، بازگشایی شد و تا ۲۲ بهمن ماه، ادامه خواهد داشت متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط مورد نظر می‌توانند به سایت www.gozinesh.police.ir مراجعه کنند.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار