مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: راهداران به صورت شبانه روزی محورهای استان را زیرپوشش قرار داده و آماده ارائه خدمات به ویژه در زمان بارندگی ها هستند.

ارائه خدمات شبانه روزی راهداران در محورهای استان/ امدادرسانی به ۳۰ خانواده در بحران اخیر

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان های حیاتی، بلای جوی و طوفان افزود: هماهنگی ها به نحوی پیش رفت که از قبل بروز بحران اخیر پیش بینی های لازم صورت گرفت و دستگاههای امدادی من جمله راهداری، پلیس راه، هلال احمر و ... در موقع لازم حضور داشتند.

 

وی در ادامه اظهارداشت: راهداران به صورت شبانه روزی محورهای استان را زیرپوشش قرار داده و آماده ارائه خدمات به ویژه در زمان بارندگی ها هستند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: طی هفته های اخیر محورهای کوهستانی استان درگیر بارش های پاییزی برف و باران بود که در تمام مدت بارش نزولات آسمانی، راهداران نسبت به انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی اقدام کردند و ترددهای جاده ای بدون هیچ مشکلی انجام شد.

 

میقانی اظهار کرد: اکیپ‌های راهداری در تمام 12ماه سال و در طول مدت 24ساعته شبانه‌روز در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و به ‌محض شروع بارش برف در نقاط مختلف استان تیم‌های راهداری عازم نقاط برف‌گیر شده تا از طریق عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کنند.

 

وی در ادامه افزود: در محورهای مواصلاتی به علت بارش برف برای برخی مسافران مشکلاتی پیش آمده بود که در تماس با شماره 141 مرکز مدیریت راههای استان درخواست کمک نمودند که تعداد 30 خانواده در راهدارخانه اسکان داده شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار