دبیر جامعه روحانیت مبارز گلستان:

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن و استکبارستیز 22 بهمن گفت: 22 بهمن نمایش وفاداری امت به انقلاب و ولایت است.

22 بهمن نمایش وفاداری امت به انقلاب و ولایت است

به گزارش گلستان 24؛حجت‌الاسلام قربانعلی جمشیدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک یوم‌الله دهه فجر در گرگان اظهار کرد: 22 بهمن امسال بار دیگر دشمن از انقلاب اسلامی ناامید خواهد شد و مردم بدخوهان نظام اسلامی را روسیاه می‌کنند.

وی تصریح کرد: فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور به ثمر نشستن سال‌ها مجاهده و مبارزه ملت مسلمان ایران علیه استعمار و استبداد است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان با بیان اینکه 22 بهمن نماد استکبارستیزی ملت ایران است، افزود: مردم ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پس از 39 سال همچنان با صلابت ایستاده‌اند و با اتحاد و انسجام ملی همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند و تاکید بر استکبارستیزی دارند.

جمشیدی بیان کرد: مردم غیور ایران، پاسداری از خاطرات و خطرات دفاع مقدس، سازندگی و بالندگی در جهت نیل به اهداف عالی نظام مقـدس جمهـوری اسلامــی و آرمــان‌های انقلاب و مقاومــت در برابر توطئه‌های مختلف استکبار جهانی و ایادی آن را از شعائر الهی می‌دانند.

وی در آستانه 22 بهمن و  فجر انقلاب اسلامی از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان خواست تا حضوری پر شور در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند و میثاق با امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و شهدا داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار