رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: آستانه تحمل برخی از مسئولان آنچنان پایین است که با انتقاد چند جوان می‌گویند انقلاب آسیب دیده است.

عارف در گرگان: تحمل برخی مسئولان بسیار پایین است

به گزارش گلستان 24، محمدرضا عارف در جمع اعضای هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به نقش مردم این شهر در پیروزی انقلاب، اظهار داشت: استان گلستان یک ایران کوچک است و با برخورداری از منابع طبیعی مهم می‌تواند منطقه استراتژیک برای کشور محسوب شود.

وی با اشاره به موقعیت منابع طبیعی کشور، به وضعیت ریزگردهای استان خوزستان اشاره کرد و گفت: دانشگاهیان باید در خصوص مسائلی زیست محیطی مانند ریزگردهای استان خوزستان با ارائه برنامه‌های دراز مدت نقش موثری در حل این گونه معضلات ایفا کنند.
رئیس بنیاد امید ایرانیان با تاسف‌بار دانستن وضعیت استان خوزستان به جهت ریزگردها، افزود: انتظار از دانشگاهیان است که در مسائل راهبردی و چالشی ورود پیدا کنند و تمام هدف خود را مسائل ریز و جزئی قرار ندهند.
عارف تاکید کرد: دولتمردان موظفند نظرات علمی دانشگاهیان را عملی کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب نسبت به وضعیت کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها از نحوه برخورد مسئولان دانشگاه‌ها با این موضوع انتقاد کرد و بیان داشت: متاسفانه مسئله کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها جدی گرفته نشده است و آستانه تحمل  برخی از مسئولان آنچنان پایین است که با انتقاد چند جوان می‌گویند انقلاب آسیب دیده است، آیا واقعا با انتقاد چند جوان انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی آسیب می‌بیند؟
وی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: مردم در 22 بهمن امسال علی‌رغم برخی بی‌مهری‌ها و کمبودها با همان روحیه اول انقلاب در راهپیمایی شرکت کردند و مسئولان باید قدر این مردم را بدانند.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار