سخنگوی ناجا در پی انتشار کلیپ راکب موتورسیکلتی در شهرستان کردکوی گفت: کمتر روزی است که اینجا و آنجا شمار فراوانی از شهروندان از پلیس نخواهند که مانع از استمرار تخلفات عده‌ای از موتورسواران متخلف بشوند.

واکنش سخنگوی ناجا در پی انتشار کلیپ راکب موتورسیکلتی در کردکوی/ برخورد با موتورسواران متخلف مطالبه شهروندان است

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان،‌ شهروندان مکرر در مکرر می‌گویند که از دست برخی موتورسواران به ستوه آمده‌اند. در چارچوب  درخواست شهروندان،  پلیس برابر قانون مبادرت به برخورد با موتورسوارانی می‌کند که  ضمن نداشتن مدارک و صلاحیت  لازم و عدم رعایت قوانین، اقدام به رفتارهای پرخطر می‌کنند. متاسفانه در برخی موارد، نظیر همین مورد، نه تنها موتورسوار به درخواست  قانونی تمکین نمی‌کند بلکه بارفتارهای خود موجب سلب آرامش مردم و چندین فقره شکایت مردمی می‌شود ودرحین اعمال قانون با غوغاگری و رفتارهای نمایشی در صدد مظلوم‌نمایی بر می‌آید.

طبیعی است رفتار ماموران باید در چارچوب ضوابط و برابر قانون باشد و هرگونه تخطی از آن مستلزم پاسخگویی و پیگیری مسوولان مربوطه است در این موردنیز حتما نحوه  برخورد ماموران مورد بررسی و قضاوت قرار خواهد گرفت لیکن چنانچه هرکسی در مواجه با اعمال قانون بخواهد چنین رفتارهایی را از خود نشان دهد یا اینکه مانند چندی پیش موتور خود را آتش بزند و از دست قانون رها شود، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و نظم و انضباط اجتماعی دچار مشکل می‌شود.

یادمان باشد در هیچ کجای دنیا در مقابل پلیس مقاومت نمی‌شود و در واقع این یک امر اجتماعی است که همه شهروندان باید به آن احترام بگذاریم و اجازه ندهیم دیگران نیز دربرابر پلیس مقاومت کنند مجدداً اعلام می‌شود سامانه های نظارتی پلیس همچون سامانه ۱۹۷ پلیس در تمام ایام آماده دریافت شکایات و نظرات و انتقادات عزیزان است.
تمام تلاش ما برای ایجاد آرامش و رضایتمندی شماست و همواره این مهم مورد  تاکید فرمانده ناجا است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار