کارشناس هواشناسی گلستان گفت: در روز یک‌شنبه 22 بهمن‌ماه هفته جاری هیچگونه بارش باران را در سطح استان نخواهیم داشت.

بارش خفیف و پراکنده باران در گلستان

به گزارش گلستان24؛محمدرضا رحمان‌نیا پیش از ظهر امروز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که در روز 22 بهمن ماه جاری هیچگونه بارش باران را در سطح استان گلستان نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آسمان استان گلستان صاف تا قسمتی ابری گزارش شده است و در برخی نقاط از جمله شهرستان گرگان و مینودشت شاهد مه صبحگاهی بودیم.

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز کرد: بر اساس الگوهای پیش‌یابی انتظار داریم از بعدازظهر امروز به تدریج منطقه استان گلستان تحت تاثیر جریانات سرد و مرطوب شمالی قرار گیرد که پیامد این وضعیت افزایش ابر و گاهی وزش شدید باد در برخی نقاط استان خواهد بود.

رحمان‌نیا خاطرنشان کرد: از اوایل شب انتظار داریم بارش خفیف و پراکنده باران تا صبح فردا در برخی نقاط استان گلستان را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم از صبح فردا شاهد کاهش ابر در بخش‌های مختلف استان گلستان باشیم و پیش‌بینی می‌شود که در روز 22 بهمن کاهش ابر را در نقاط استان گلستان شاهد باشیم و بارشی در استان نداشته باشیم.

کارشناس هواشناسی گلستان یادآور شد: در روز دوشنبه هفته جاری افزایش دمای هوا را در سطح استان گلستان خواهیم داشت و در روز سه‌شنبه نیز انتظار داریم که جو آرامی را در سطح استان گلستان شاهد باشیم.

رحمان‌نیا گفت: از سه‌شنبه شب منطقه استان گلستان تحت تاثیر سامانه نسبتا قدرت‌مندی قرار می‌گیرد که به نظر می‌رسد روزهای پایانی هفته را با بارش‌های باران بسیار خوبی تجربه کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: امروز شهر مراوه‌تپه دمای هوای پنج درجه سانتیگرادی را تجربه کرد و سردترین نقطه استان گلستان معرفی شد.

کارشناس هواشناسی گلستان افزود: شهرستان بندرگز با کمینه دمای 14 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان گلستان در روز گذشته گزارش شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار