حاج غلام صادقلی به همرزمان شهیدش پیوست ؛

متاسفانه با خبر شدیم عصر امروز شنبه 21 بهمن ماه درست قبل از ساعاتی مانده به جشن پیروزی سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی ، حاج غلام صادقلی یکی از رزمندگان و دلسوختگان انقلاب اسلامی به همرزمان شهیدش پیوست .

عروج شهادت گونه مسئول سابق تسلیحات لشکر 25 کربلا / سردار بی ادعای والفجر 8 دل به اروند ابدی زد

به گزارش گلستان24؛سردار حاج غلامرضا صادقی مقدم که در دوران دفاع مقدس حاج غلام صادقلی معروف بود ، متولد ١٣٢٣ از شهرستان گرگان است .

با پیروزی انقلاب در خدمت امام و نیروهای انقلابی در آمد و خدمات ویژه ای در بحران های ابتدای انقلاب خصوصا هیات هفت نفره در گرگان نمود .

حاج غلام سپس به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و در کنار سردار شهید محمدرضا عسگری رشادتها آفرید ، او بازمانده نسل عسگری ها ، مکتبی ها ، غفاری ها ، موسی الرضا خراسانی ها و ... است .

به دلیل جسارت و شجاعتش به عنوان مسئول تسلیحات لشکر 25 کربلا منصوب می شود و این وظیفه مهم را به خوبی انجام می دهد .

عملیات والفجر 8 که در ایام سالگرد آن قرار داریم یکی از مهمترین عملیاتهایی بود که حاج غلام صادقلی در آن زحمات بسیار زیادی کشید و بی ادعا و بی منت به ایران اسلامی خدمت کرد .

 

 جانشین ستاد لشکر ٢٥ کربلا در دوران مقدس، فرمانده تیپ ٦٠ عمار یاسر بعد از جنگ تحمیلی، جانشین تیپ یکم نینوا، رئیس ستاد لشکر شهدای استان گلستان و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در گلستان نیز از افتخارات حاج غلام صادقلی است .

وی بعد از عمری با عزت و با برکت عصر امروز شنبه 21 بهمن ماه رخت از جهان فروبست و عروجی شهادت گونه داشت .

مراسم تدفین این سردار بی ادعا و جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس روز دوشنبه همین هفته از مقابل معراج شهدای گرگان واقع در خیابان پاسداران به سمت امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود .

گفتنی است هفته گذشته فرزند ارشد حاج غلام صادقلی به رحمت خدا پیوسته بود و کمتر از ده روز روح پدر نیز به پسر پیوست .

/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار