در یادواره شهید احسان‌فر در شاهرود مطرح شد

دوست شهید احسان‌فر گفت: متأسفانه امروز عده‌ای می‌خواهند خون‌های شهدا را با سخنان بی‌معنا پایمال کنند و نباید بگذاریم این‌چنین شود

عده‌ای می‌خواهند خون‌های شهدا را با سخنان بی‌معنا پایمال کنند

به گزارش گلستان 24؛ دیشب در گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطر شهدای انقلاب، به همت واحد امیدان شهید احسان‌فر بسیج دانش‌آموزی ایمان شاهرود، یادواره شهدای انقلاب به‌ویژه شهید «اسحاق احسان‌فر» از شهدای انقلاب اسلامی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مسؤولان بسیج دانش‌آموزی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهرود و دانش‌آموزان و فرهنگیان حضور داشتند، برنامه‌های متنوعی به همت دانش‌آموزان بسیجی واحد برگزار شد.

مرتضی جلالی، دوست شهید احسان‌فر با بیان خاطراتی از دوران ستم‌شاهی بیان کرد: در آن دوران راهپیمایی‌هایی در شاهرود برگزار می‌شد و جوانان حضور پرشوری در این راهپیمایی‌ها داشتند و شهید احسان‌فر از افرادی بود که شجاع و نترس برابر دژخیمان رژیم قرار می‌گرفت و شعار مرگ بر شاه سر می‌داد.

وی افزود: این شهید در یکی از راهپیمایی‌ها در خیابان شهدای کوچه سینما از ناحیه سر و سینه هدف گلوله قرار گرفت و ناجوان‌مردانه به شهادت رسید.

دوست شهید احسان‌فر با بیان اینکه باید راه شهدا ادامه یابد، گفت: متأسفانه امروز عده‌ای می‌خواهند این خون‌ها را با سخنان بی‌معنا پایمال کنند و نباید بگذاریم و مقابل این توطئه به پا خیزیم و فرهنگ شهدا را نشر و ظلم و ستم رژیم ستم‌شاهی شاهی را بیان و شما دانش‌آموزان مطالعه کنید که در آن دوران چه خبر بود و چه بدبختی و بیچارگی مردم ما داشتند و امروز در اقتدار و امنیت و عظمت و عزت به برکت شهدا و اسلام دارید.

به گزارش فارس؛ شهید اسحاق احسان‌فر متولد سال ۱۳۳۵ گرگان است که در ۱۵ دی‌ماه سال ۱۳۵۷ در شاهرود به دست مزدوران رژیم ستم‌شاهی درحالی‌که مجرد و کارگر ذوب‌آهن بود شربت شهادت نوشید و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    اشرفیگری مسئولان ، دروغگوئی مسئولان رده بالا ، اختلاس ، رانتخواری ، باندبازی ، تبعیض و بی عدالتی ، گسترش شدید اختلاف طبقاتی ، گرانی و تورم ، بیکاری جوانان ، تعطیل شدن شرکتها و کارخانجات و ............ ضربات مهلکی به نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهیده وارد کرده و میکند .

آخرین اخبار