جشن طلیعه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گلستان آغاز شد.

آغاز جشن طلیعه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، راهپیمایی مردم ولایتمدار و مؤمن استان گلستان آغاز شد، تا بار دیگر با حرکت بصیرت بخش خویش، کاخ ظلم و استکبار را فرو ریزند.

مردم مومن و انقلابی گلستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، روحانی و بازاری، نظامی و فرهنگی، ایثارگر و خانواده شهید، کارمند و کارگر بار دیگر به صحنه آمده‌اند تا با فریادهای استکبارستیز خود تجدیدعهد با آرمان‌های امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به رخ جهانیان بکشانند.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان گلستان، همگام با سراسر کشور امروز به خیابان‌ها آمده‌اند تا "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" را فریاد زنند.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در همه شهرهای استان گلستان، از ساعت 10 صبح امروز آغاز شد که در گرگان، مرکز استان، مردم، از مسیرها حرکت خود را آغاز کردند.

راهپیمایی 22 بهمن امسال در 45 نقطه از شهرها و روستاهای استان گلستان برگزار می‌شود که در گرگان مرکز استان از دقایقی پیش از مسیر چهارراه میدان، میدان شهرداری، خیابان شهدا، چهارراه شهدا به سمت مصلی وحدت گرگان آغاز شده است.

سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گرگان، منوچهر متکی معاون امور بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب‌اسلامی است.

همه اقشار مختلف مردم از جمله کارگران، کارمندان، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی، دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی حضوری پرشور دارند.

مردم، جوانان، دانشجویان و پیر و جوان در این راهپیمایی حاضر هستند و با حمل پلاکاردهای مختلف، بیعت خود با نظام، امام و رهبری را به‌نمایش می‌گذارند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار