رئیس پلیس راه‌های گرگان و علی‌آبادکتول خبر داد

رئیس پلیس راه‌های شهرستان گرگان و علی‌آبادکتول گفت: عملیات راهسازی در کیلومتر 17 بزرگراه شهرستان گرگان – علی‌آبادکتول نرسیده به روستای «تقی‌آباد» در حال انجام است و رانندگان در این قسمت از بزرگراه با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

انجام عملیات راهسازی بزرگراه شهرستان گرگان – علی‌آبادکتول

به گزارش گلستان24؛محمود شهرکی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: عملیات راهسازی در کیلومتر 17 بزرگراه شهرستان گرگان – علی‌آبادکتول نرسیده به روستای تقی‌آباد شهرستان گرگان در حال انجام است و رانندگان در این قسمت باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی از ایجاد دو فقره تصادف منجر به فوت در بزرگراه گرگان- علی‌آبادکتول خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد دو تصادف منجر به فوت در بزرگراه گرگان – علی‌آبادکتول رخ داد و اولین تصادف منجر به فوت روبه روی پارک جنگلی قرق بود که به علت عدم توجه کافی به جلو یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه وانت تصادف کرد و منجر به فوت هر دو نفر شد.

رئیس پلیس راه‌های شهرستان گرگان و علی‌آبادکتول ابراز کرد: تصادف دیگری در کمربندی شهرستان علی‌آبادکتول رخ داد که منجر به فوت چهار سرنشین یک دستگاه سواری پژو پارس رخ داد.

شهرکی خاطرنشان کرد: رانندگان همیشه در هنگام رانندگی توجه کافی به جلو را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند و در حین رانندگی فاصله طولی خودروها کاملا رعایت شود و از همه مهمتر رعایت سرعت مطمئنه در طول سفر باید سرلوحه خود قرار دهند تا شاهد حوادث ناگوار اینچنینی در جامعه نباشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار