کارشناس پلیس‌راه گلستان از مجروح شدن 9 نفر در استان گلستان خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته بر اثر تصادف 9 نفر از هم‌استانی‌های ما مجروح شدند.

9 نفر در گلستان بر اثر تصادفات مجروح شدند

به گزارش گلستان 24، محمد برزگر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در روز گذشته 9 نفر از استان گلستان بر اثر تصادف مجروح شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل کشاورزی است شاهد تردد ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات کشاورزی و موتورسیکلت‌سواران در این فصل افزایش پیدا کرده است.

*رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند

کارشناس پلیس‌راه گلستان ابراز کرد: پلیس راهور به رانندگان توصیه می‌کند در حین رانندگی از هرگونه شتاب و عجله پرهیز کنند و با آرام خاطر رانندگی کنند.

برزگر اذعان کرد: بر اساس ماده « 129 و 180 » قانون راهور رانندگان همواره با سرعت مطمئنه و توجه کافی به جلو رانندگی کنند و از اعمال و حرکاتی که منجر به حواس‌پرتی رانندگان شود پرهیز کنند تا منجر به بروز حوادث نشود.

کارشناس پلیس‌راه گلستان خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در استان گلستان با آن مواجه هستیم میزان بالای سوانح رانندگی با عابران پیاده است که در برخی از موارد، بی‌احتیاطی عابران پیاده و بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی باعث بروز سوانح رانندگی دلخراش می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار