رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری گلستان به حادثه موتورسوار کردکویی ورود می کند.

بررسی برخورد نامناسب مأموران نیروی انتظامی با موتورسوار کردکویی

به گزارش گلستان24؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان، در نامه ای دادستان کردکوی را مکلف کرد موضوع برخورد نامناسب مأموران نیروی انتظامی با موتورسوار کردکویی را بررسی و گزارش آن را به دبیر خانه هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی استان ارسال کند.

رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی استان را هم برعهده دارد با انتقاد از سخنان سخنگوی ناجا درباره این کلیپ هم گفت: برخورد با متخلف خواسته همه مردم و دستگاه قضایی است اما باید این برخورد در چارچوب قانون و با رعایت حقوق شهروندی افراد باشد.

هاشمیان با تأکید بر این که هرگونه اعمال خشونت و یا رفتاری که سبب اذیت متهمین و یا دستگیری غیرقانونی شود به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان پرونده برخورد نامناسب با موتورسوار کردکویی را با جدیت پیگیری می کنیم و نتیجه آن را به آگاهی مردم خواهیم رساند.

گفتنی است که چندی پیش انتشار کلیپ نحوه برخورد مأمور نیروی انتظامی با موتورسیکلت سوار کردکویی در فضای مجازی، احساسات عمومی را جریحه دار کرد.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    طرف نه کلاه ایمنی داشت، نه مدرک
    پلیس گفت سوار ماشین شو بریم
    به قانون تمکین نکرد.
    حالا پلیس مقصر؟
    اگر تو آمریکا بود با تیر میزندنش و همه رسانه ها هم حمایت می کردن

آخرین اخبار