مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از اجرای ۳۰۰ برنامه در هفته گرامیداشت مقام شهید در استان خبرداد و گفت: دومین همایش نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور در گرگان برگزار می‌شود.

همایش نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور در استان

به گزارش گلستان24؛علی‌‌اصغر فاضلی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی با جمعی از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به مناسبت برنامه‌های هفته شهید اظهار داشت: برنامه‌های هفته شهید امسال در استان گلستان از 25 بهمن تا 22 اسفند اجرایی می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از اجرای 300 برنامه در هفته گرامیداشت مقام شهید در استان خبرداد و افزود: با توجه به اینکه ماه پایانی سال حال و هوای شهدا را دارد و هفته بزرگداشت مقام شهید از نیمه اسفند آغاز می‌شود، برنامه‌های این اداره کل به منظور پاسداشت مقام شهید از 25 بهمن با برگزاری نشست صمیمی با جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر و کارگاه آموزشی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: دومین همایش نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور با همکاری مرکز بزرگ اسلامی، گردهمایی بزرگ مادران شهید استان، نشست تخصصی و صمیمی با دختران شاهد و ایثارگر دستگاههای اجرایی استان، دیدار و دلجویی از 1727 مادر شهید در استان با همکاری اداره کل بانوان استانداری، مسابقات رالی خانوادگی شاهد و ایثارگر، اعزام خانواده معظم شهدا و ایثارگران در 3 مرحله به مشهد مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم برای شرکت در مراسم هفته شهید دعوت کرد و افزود: 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید به دستور امام خمینی(ره) در سال 58 است که این روز به نام روز شهید نامگذاری شده است.

وی گفت: ازخودگذشتگی‌های شهدا باید بازخوانی شود تا نوجوانان و جوانان ما که هشت سال دفاع مقدس را لمس نکرده‎اند با معنی شهادت و ایثارگری آشنا شوند.

فاضلی با بیان اینکه باید ویژگی‎های شهدا در جامعه نهادینه شود، افزود: ولایت‎مداری و اطاعت از دستور ولی‌امر مسلمین از اصولی است که شهدا در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار