همزمان با روز بزرگداشت شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: همایش مادران شهدای استان گلستان همزمان با روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.

نکوداشت مادران و همسران شهید استان گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان24، علی اصغر فاضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه های روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی استان برای فضاسازی سر درب ادارت به نام هفته شهید و کاشت 4 هزار نهال به نام 4 هزار شهید استان گلستان در سراسر استان از برنامه‌های این روز است.

وی اظهار کرد: همایش مادران شهدای استان گلستان، گردهمایی بزرگ 500 نفری فرزندان شاهد و ایثارگر، مهمانی لاله‌ها عصر فردا در گلزار شهدای سراسر استان، اعزام کاروان همسران شاهد تحت عنوان یاد عزیزان به منطقه جنگی و اعزام خانوادهای معظم شاهد به مشهد مقدس تحت عنوان محبین الرضا (ع) از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته شهدا است.

فاضلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مادران و همسران شهدا گفت: دیدار با یک‌هزار و 720 نفر از مادران بزرگوار شاهد استان با هماهنگی اداره کل بانوان و خانواده استانداری در یک روز انجام شده و از دیگر برنامه‌ها اجرای طرح سپاس از 22 بهمن تا 22 اسفند در سراسر استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم برای شرکت در مراسم هفته شهید دعوت کرد و افزود: 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید به دستور امام خمینی(ره) در سال 58 است که این روز به نام روز شهید نامگذاری شده است.

وی گفت: ازخودگذشتگی‌های شهدا باید بازخوانی شود تا نوجوانان و جوانان ما که هشت سال دفاع مقدس را لمس نکرده‎اند با معنی شهادت و ایثارگری آشنا شوند.

فاضلی با بیان اینکه باید ویژگی‎های شهدا در جامعه نهادینه شود، افزود: ولایت‎مداری و اطاعت از دستور ولی‌امر مسلمین از اصولی است که شهدا در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار