معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان عنوان کرد:

معاونت بهداشت و درمان گلستان از جلسه تعاملی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه روسای بیمارستان‌های خصوصی استان، مدیرکل اشخاصی بیمه دی کشور و استان در خصوص قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

قرارداد بیمه تکمیلی دی با بیمارستان‌های خصوصی نهایی شد

به گزارش گلستان24؛به نقل از ایثار واحد گلستان، حسین حقیقی معاون بهداشت و درمان گلستان موضوع این نشست را لغو یک‌طرفه قراردادهای بیمارستان‌های خصوصی با کل بیمه‌های تکمیلی در استان عنوان کرد و افزود: با بحث و تبادل‌نظرهای فراوان و میانجی‌گری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان موضوع برقراری مجدد قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران مورد تأکید و به‌منظور عملیاتی شدن و ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری این مهم درنهایت مورد تأیید قرار گرفت.
وی افزود: جامه شاهد و ایثارگر استان گلستان ازاین‌پس با توجه به این جلسه می‌توانند خدمات لازم را از بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خصوصی استان مانند گذشته دریافت نمایند.
لازم به ذکر است این جلسه 25 بهمن‌ماه 96 با حضور علی‌اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، حسین حقیقی معاون بهداشت و درمان بنیاد، روسای بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خصوصی استان، رامندی مدیرکل اشخاصی بیمه دی کشور و طالبی مدیرکل بیمه دی استان تشکیل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار