اقشار مختلف مردم ، مسئولان و بسیجیان شهرستان گرگان مرکز استان گلستان ظهر شنبه از چهار شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در میدان بسیج این شهر استقبال کردند.

استقبال از شهدای گمنام در گلستان

به گزارش گلستان24؛همچنین آئین وداع با این شهدای گمنام امشب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و مسجد جامع شهر آزادشهر برگزار می شود.
طبق برنامه اعلامی؛ دو تن از شهدای گمنام در دانشگاه آزاد گرگان و دو شهید دیگر در دانشگاه آزاد شهرستان آزادشهر واقع در شرق استان گلستان به خاک سپرده می شوند.
آئین تشییع 2 تن از شهدا ساعت 8:30 روز یکشنبه از محل معراج شهدای گرگان (بهداری سپاه) به سمت چهار راه شهدا انجام و جهت تدفین به دانشگاه آزاد اسلامی گرگان منتقل خواهد شد.
همچنین آئین تشییع 2 شهید گمنام ساعت 9 فردا یکشنبه از میدان مرکزی آزادشهر آغاز و در دانشگاه آزاد این شهر به خاک سپرده می شوند.
یکی از این شهدای گمنام 22 ساله و در عملیات کربلای 6 در منطقه سومار به شهادت رسیده، یکی دیگر نیز 22 ساله بوده و در عملیات محرم در منطقه شرهانی شهید شده است.
همچنین یکی دیگر از شهدا 25 ساله بوده و درعملیات بیت المقدس 5 در منطقه پنجوین شهید شده است و دیگری جوانی 26ساله بوده که در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌ و همگی آنان به تازگی تفحص شده اند.
گلزار شهدای مناطق شهری و روستایی گلستان میزبان حدود 4 هزار شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، این استان هم اینک میزبان 134 شهید گمنام است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار