مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گلستان:

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان گلستان گفت: مسوولان در مملکت فاطمی باید خادم ملت باشند اگر مسوولی بتواند گره کار مردم را بگشاید اما نسبت به این مهم بی‌دغدغه باشد در حقیقت به این ملت و انقلاب اسلامی خیانت کرده است.

مسوولان در مملکت فاطمی باید خادم ملت باشند

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام سیدعلی طاهری در مراسم سوگواری شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا (س) در مسجد اباعبدالله‌الحسین (ع) خیابان ایرانمهر شهرستان گرگان اظهار کرد: وجود مدیران بی‌لیاقت زیبنده جامعه اسلامی نیست، مسوولان بی‌لیاقت باید فردای قیامت پاسخگوی پست و مسوولیت خود باشند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی پرچمدار راه حضرت زهرا سلام‌الله علیها است، تصریح کرد: امروز پرچم حضرت زهرا سلام‌الله علیها به دست ولی‌فقیه است اگر کسی در مسیر ولایت حرکت کند مورد رضایت حضرت زهرا سلام‌الله علیها قرار می‌گیرد، آن اهل سنت که مقام معظم رهبری را قبول دارد در محضر حضرت زهرا سلام‌الله علیها عزیزتر از آن شیعه‌ای است که ولایت را قبول ندارد.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان گلستان تاکید کرد: کسی که در مملکت فاطمی مسوولیت گرفته باید دلش برای مردم بتپد، اگر اینگونه نباشد باید فردای قیامت جواب شهدا و حضرت زهرا سلام‌الله علیها را بدهد.

طاهری گفت: مسوولیت مسوولان نظام اسلامی هزاران برابر بیشتر از مسوول ۴۰ سال قبل است، به ویژه اینکه در این سال‌ها انقلاب اسلامی به امید مظلومان عالم تبدیل شده است.

وی؛ خدمتگذاری صادقانه را از مولفه‌های مهم یک مسوول در جامعه اسلامی دانست و تاکید کرد: مسوولی که بتواند کاری برای مردم انجام دهد اما از خدمت کردن سر باز بزند، مرتکب خیانت به ملت و انقلاب اسلامی شده است کسانی که وظیفه‌شان را به درستی عمل نمی‌کنند باید از مسوولیت کنار بروند.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان گلستان با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم صلوات‌الله علیه گفت: هر کسی که حضرت زهرا سلام‌الله علیها از او راضی باشد خدا از او راضی است، از طرفی در نماز در سوره مبارکه حمد از خدا می‌خواهیم جزو کسانی نباشیم که خدا آنها را غضب کرده است.

طاهری ادامه داد: ما باید کسانی که خدا آنها را غضب کرده بشناسیم، خودمان را بشناسیم تا بتوانیم در راه مستقیم حرکت کنیم صراط مستقیم نقطه مقابل مغضوب علیهم است.

وی با طرح این سوال که امروز چه کسانی در مسیر حضرت زهرا سلام الله علیها قدم بر می‌دارند، تصریح کرد: باید تعریفی از خطوط قرمز آن حضرت داشته باشیم آن تعریف وسیله شناسایی افراد باشد.

 مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان گلستان گفت: آن بانوی بزرگوار نخستین شهیده راه ولایت بود، ایشان در دفاع از امامت و ولایت از جان خودشان گذاشتند این مهم‌ترین ویژگی آن بانوی بزرگوار است.

طاهری؛ حجاب، همسرداری، تربیت فرزند و رسیدگی به حال نیازمندان را از دیگر خصایص حضرت زهرا سلام الله علیها دانست و بیان کرد: باید این خصایص را در زندگی الگو قرار دهیم.

وی گفت: امروز اگر خانمی در انجام وظایف خانه داری و تربیت فرزند وقت بگذارد و به وظایف خود به درستی عمل کند آن ویژگی موجب رضایت حضرت زهراست.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان گلستان افزود: جایگاه ولایت فقیه همان جایگاه رسول الله است، امروز اگر کسی بگوید من شیعه حضرت زهرا سلام الله علیها هستم عزادار بی بی دوعالم هستم ولی ولایت فقیه را قبول ندارم مورد رضایت حضرت زهرا نیست.

طاهری تاکید کرد: باید در رفتار و منش از سیره حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی بگیریم تا در مسیر صراط مستقیم حرکت کنیم./فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار