رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: امسال بیش از ۱۱هزار خودروی جدید در استان گلستان پلاک‌گذاری شدند.

پلاک گذاری بیش از ۱۱ هزار خودرو در استان

به گزارش گلستان24؛سرهنگ ایوب شرافتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال 96 تاکنون 11هزار خودروی جدید در استان گلستان پلاک‌گذاری و به جمع خودروهای استان افزوده شدند.

وی تاکید کرد: امسال همچنین 18هزار راننده جدید هم گواهینامه دریافت کردند که با توجه به شرایط جاده‌ها و زیرساخت‌های موجود باید بیشتر اصول راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم تا مشکلات کمتری داشته باشیم.

شرافتی خاطرنشان کرد: خیابان‌ها و راه‌های استان گلستان گنجایش این همه خودرو وپلاک‌گذاری‌های جدید را ندارد اما با این حال شاهد پلاک‌گذاری 11 هزار خودروی جدید در سطح استان از ابتدای سال و با توجه به نزدیکی به سال جدید شاهد ترافیک در سطح شهرها هستیم.

رئیس پلیس راهور گلستان با اشاره به روزهای پایانی سال و خریدهای مردم تاکید کرد: علاوه بر صبح که شاهد ترافیک در سطح استان گلستان برای ساعتی هستیم در عصر هم این روزها در همه شهرهای استان ترافیک وجود دارد و این حجم ترافیک با ورود خودروهای موجود در سطح استان بیشتر به چشم می‌خورد.

وی به مردم توصیه کرد حتی‌الامکان از خودروهای شخصی کمتر استفاده کنند تا شاهد ترافیک کمتری در سطح شهرهای استان گلستان باشیم.

وی همچنین حضور پلیس را همواره در جهت نظم‌بخشی و کنترل ترافیک موثر اعلام کرد و گفت: هماهنگی بین دستگاه‌های عضو شورای ترافیک، ارائه آموزش‌های لازم و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مردم می‌تواند نقش موثری را در کنترل ترافیک  داشته باشد.

شرافتی درباره آمار تصادفات هم در گلستان گفت: هر چند شاهد کاهش تصادفات فوتی در گلستان هستیم اما همچنان راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده بیشتر حادثه‌دیدگان در تصادفات در استان هستند.

رئیس پلیس راهور گلستان از مردم خواست با رعایت بیشتر قوانین راهنمایی ورانندگی به پلیس خدمتگذار کمک کنند تا شاهد کاهش تصادفات فوتی و جرحی در استان گلستان باشیم چرا که حفظ جان مردم اولویت پلیس است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار