در 11 ماه سال جاری

رئیس پلیس راهور استان گلستان از صدور بیش از 18 هزار گواهینامه جدیدالصدور در سطح این استان خبر داد.

بیش از 18 هزار گواهینامه جدیدالصدور در گلستان وجود دارد/ 11 هزار خودروی نوپلاک در گرگان شماره گذاری شدند

به گزارش گلستان24؛ایوب شرافتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در 11 ماهه نخست سال جاری بیش از 18 هزار گواهینامه جدیدالصدور در سطح استان گلستان وجود دارد.
وی تصریح کرد: بیش از 18 هزار گواهینامه جدیدالصدور در سطح استان گلستان وجود دارد و به این معنا است که 18 هزار راننده جدید در استان گلستان اضافه شدند.
رئیس پلیس راهور  استان گلستان با بیان اینکه قریب به 11 هزار نو پلاک در شهرستان گرگان شماره‌گذاری شدند، ابراز کرد: در 11 ماهه نخست سال جاری قریب به 11 هزار نوپلاک در مرکز گلستان شماره‌گذاری شدند و درحقیقت 11 هزار راننده جدید در سال جاری در گرگان اضافه شدند.
شرافتی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های ما به تناسب خودرو و رانندگان پیشرفت ندارد و زیرساخت‌ها در یک عدد ثابت باقی مانده است و از آن طرف تعداد خودروها و رانندگان جدید روز به روز افزایش می‌یابد.
وی اذعان کرد: معابر و خیابان‌های استان گلستان قطعا گنجایش این تعداد خودرو را ندارد و با این وضعیت رانندگان باید دقت بیشتری به قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
رئیس پلیس راهور استان گلستان یادآور شد: شهروندان استان گلستان تا جایی که امکان دارد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا شاهد کاهش ترافیک در سطح استان گلستان باشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار