امام جمعه گرگان:

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه فقر زیبنده جامعه اسلامی نیست، از دست اندرکاران کمیته امداد امام خمینی (ره)در استان خواست که با فراهم کردن زمینه اشتغال و درآمد برای مددجویان، با فقر مبارزه کنند.

کمیته امداد زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کند

 به گزارش گلستان24؛آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار مسئولان و جمعی از کارکنان کمیته امداد استان، اظهار کرد: کمک به فقیر این بوده که دستش را گرفته تا خودش راه بیفتد و کار و درآمد داشته باشد.
امام جمعه گرگان همچنین وظیفه کارکنان کمیته امداد در خدمات به نیازمندان را مهم بیان کرد و افزود: طبق توصیه مقام معظم رهبری؛ حکومت اسلامی تلاش کند تا مردم روی پای خود ایستاده و نیازمند نباشند و کمیته امداد نیز اینگونه اقدام نماید.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان نیز در سخنانی گفت: 60 هزار خانوار با 106هزار نفر جمعیت در قالب 36 سرفصل کاری از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
امان الله حسین پور افزود: پوشش درمان 29 هزار خانوار، ساخت و تعمیر یکهزار واحد مسکونی، برگزاری دوره های مهارت آموزی و فنی و حرفه ای برای 4 هزار و 900 نفر، ایجاد اشتغال برای سه هزار نفر، اردو فرهنگی تفریحی با حضور 7هزار نفر، پرداخت چهار هزار وام کارگشایی توسط صندوق ولایت امداد، جذب 700 میلیارد ریال کمک های مردمی از جمله خدمات این نهاد در استان است.
14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 57 است. 

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار