فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

فرمانده انتظامی گلستان از انهدام 41 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 6 هزارو 278 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

برقراری 2 هزار و 967 تماس انتقادی از عملکرد پلیس گلستان با 197

به گزارش گلستان24؛علی‌اکبر جاویدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات موثری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

وی با اشاره به کشف بیش از 6 هزارو 278 کیلوگرم انواع مواد مخدر ادامه داد: این اقدامات منجر شده تا میزان کشف مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان 43 درصد افزایش داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در راستای مبارزه با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر طی این مدت 41 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و دستگیری قاچاقچیان نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.

جاویدان تاکید کرد: بیشترین میزان ماده مخدر کشف شده تریاک بوده است و با تلاش ماموران از ابتدای سال بیش از 4 هزارو 722 کیلو تریاک کشف شد که این مقدار کشف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 43 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: همچنین طی این مدت و در راستای اجرای عملیات‌های پلیسی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، 160 دستگاه خودرو، 45 دستگاه موتورسیکلت و هشت قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف شد.

*برقراری 2 هزار و 967 تماس انتقادی از عملکرد پلیس گلستان با 197

فرمانده انتظامی گلستان در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات دارای اهمیت برای پلیس گلستان، رسیدن گشت‌های پلیس 110 در کمترین زمان ممکن به محل وقوع حادثه و ارائه خدمات فوریتی پلیس به نحو مطلوب است.

جاویدان با اشاره به تجربه موفق طرح تجمیع خطوط 110 سطح استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان، تاکید کرد:  از ابتدای سال جاری 590 هزار و 524 نفر از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس برقرار کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 33 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: از مجموع تماس‌های برقرار شده با تلفن 110، 224 هزا و 958 تماس منجر به عملیات پلیسی شده است و 324 هزار و 697 تماس با مرکز 110 ، به منظور دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر رویکرد اجتماعی پلیس برای افزایش و بهبود سطح ارائه خدمات و برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه، گفت: در 11 ماه نخست امسال، تعداد 24هزار و 725 نفر از شهروندان در تماس با دفتر نظارت همگانی 197 عملکرد پلیس گلستان را مورد ارزیابی قرار دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

جاویدان متذکر شد: طی ارزیابی‌های انجام شده مشخص شد که مردم از عملکرد پلیس طی این مدت 6 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر رضایت داشتند و 12 درصد از مجموع تماس‌های انجام شده مربوط به انتقاد از عملکرد پلیس گلستان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار