رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان خبر داد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان از کشف 115 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در گرگان خبر داد.

کشف 115 کیلوگرم حشیش در گرگان

به گزارش گلستان24، شعبان غربا اظهار کرد: پس از کسب اخباری توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با موضوع فعالیت باند تهیه و توزیع موادمخدر در گرگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا اقدامات تحقیقاتی و پلیسی با مدیریت ماموران و کارشناسان زبده پلیس مبارزه با موادمخدر استان افزایش یافت که محل اختفای اعضای این باند در یکی از روستاهای شهرستان گرگان شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، محل اختفای اعضای این باند محاصره شد که طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی، سه نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.

غربا بیان کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند 115 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کنند که متهمان به همراه مستندات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انهدام سه باند تهیه و توزیع موادمخدر در گلستان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان تصریح کرد: موضوع مبارزه با موادمخدر، برخورد با تولید و توزیع‌کنندگان موادمخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر در اولویت پلیس در سال جاری است.

غربا تاکید کرد: در این راستا اقدامات شدید اطلاعاتی و انتظامی در دستور کار ماموران قرار گرفته و به صورت شبانه‌روزی، ماموران در حال فعالیت هستند تا در این حوزه شاهد موفقیت و کاهش تولید، توزیع و مصرف موادمخدر در سطح استان باشیم.

وی متذکر شد: در مدت یک ماه گذشته به جز میزان مواد کشف شده در خبر مذکور، مأموران موفق شدند 615 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در سطح استان کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان تصریح کرد: در این راستا سه باند مهم تهیه و توزیع مواد متلاشی شد و چهار نفر از عناصر اصلی توزیع موادمخدر در سطح استان دستگیر شدند.

غربا اضافه کرد: رویکرد پلیس در برخورد با مسائل مختلف بخصوص موضوع مبارزه با مواد مخدر رویکرد اجتماعی است و از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده اقدامات مشکوک و اطلاع از فعالیت افراد متخلف، مجرم و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار