معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان با حضور بیش از ۳۰ گروه بومی به کار خود پایان داد.

جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان پایان یافت

به گزارش گلستان24؛رمضان یازرلو، شامگاه شنبه در حاشیه اختتامیه جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال چهارمین جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان فعالیت خود را از (۱۱ اسفند) در گرگان آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دو پارت اجرا داشتیم، افزود: در این مدت بیش از ۳۰ گروه موسیقی بومی استان گلستان با گرایش‌های مختلف اجرا داشتند که استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفت.

معاون هنری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان از کمبود بلیت در زمان اجرای موسیقی خبر داد و گفت: با استقبال خوبی که از سوی مردم صورت گرفت ما شاهد کمبود بلیت در این دوره از جشنواره بودیم.

وی تصریح کرد: در زمان اجرا تعدادی از بلیت ها تحویل گروهای شرکت کنده شد تا بتوانند از فروش آن بهره‌مند شوند و تعدادی  هم از همه سانس ها در سایت ایران کنسرت قرار داده شد.

 یازرلو اظهار کرد: برای نخستین بار هم‌زمان با اختتامیه این جشنواره نمایشگاه عکس موسیقی خاطره با ۴۰ تابلو ماندگار و تاریخ موسیقی استان گلستان به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: رونمایی از هشت کتاب در حوزه موسیقی با حضور مؤلفین از دیگر برنامه‌هایی بود که در اختتامیه این جشنواره برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: در اجرای برنامه‌های امسال شاهد حضور دو گروه مهمان همچون آقایان یزدانی و حاجیلی از هنرمندان ملی حوزه موسیقی بودیم.

وی افزود: در اختتامیه این مراسم شاهد حضور سه گروه موسیقی اصیل و بومی استان همچون گروه للوا از غرب استان، موسیقی ترک‌های غزل باش از شرق استان و موسیقی کتولی بودیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار