نورمحمد تربتی نژاد همچنان پیگیر تغییر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان است و در اقدام اخیر نسبت به این منظور به وزیر آموزش و پرورش نامه زده است.

اصرار نماینده گرگان برای تغییر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان+تصویر

به گزارش گلستان24؛به نقل از پاسرو؛ اداره کل آموزش و پرورش گلستان نه تنها در سالهای اخیر بلکه درست از زمانی که محمدرضا وطنی بجای پایین محلی سکان مدیرکلی این اداره کل را به دست گرفت، دستخوش سلایق سیاسی قرار گرفت، مع الاسف اداره کلی که مسئول "آموزش" و "پرورش" نسل آینده است هنوز با سلیقه سیاسی نسل های پا به سن گذشته تغییر روش و منش می دهد!

افرادی به ظاهر سیاسی که هر کدام برای خود اتاق فکر نیز تشکیل می دهند و برای تصدی پست های آموزش و پرورش گزینه معرفی می کنند گویا دمدمی مزاج نیز هستند و هر روز سودایی جدید در سر دارند! از سال 92 که وطنی با همین شیوه مدیرکل شد هر روز زمزمه تغییر رئیس فلان اداره در فلان شهرستان و در گزینه آخر تغییر خود مدیرکل از فرهنگیان حتی بازنشسته استان به گوش می رسید و چندین بار نیز این گمانه زنی ها رسانه ای شد.

از همان ابتدای زمزمه های تغییرات در اداره کل آموزش و پرورش استان، سایت های محلی ردپای نمایندگان مجلس را مشخص کردند، حال پس از حدود دو سال نمایندگان مجلس استان علنا به این موضوع ورود پیدا کردند و نامه تغییر سریع مدیرکل آموزش و پروش استان را تقدیم وزیر کرده اند، البته این مطلب فارغ از اینکه این اصرار درست است یا خیر نگاشته شده است و آنچه مهم است این است که در این عطش تصاحب پست های مدیریتی، چقدر مسئله "آموزش" و "پرورش" نسل بعد در نظر گرفته شده است؟!

اصرار نماینده گرگان برای تغییر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان1

ارسال نظر

آخرین اخبار