مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان:

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان گفت: روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان با پای کار آمدن مسئولین استانی تسریع خواهد یافت و نقش مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند در جهت اهداف و برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی مؤثر باشد. مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان گفت: روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان با پای کار آمدن مسئولین استانی تسریع خواهد یافت و نقش مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند در جهت اهداف و برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی مؤثر باشد.

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان با پای کار آمدن مسئولین تسریع خواهد یافت

به گزارش گلستان24؛سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با حجت‌الاسلام «علی‌اصغر فضیلت» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این جلسه، سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان آمادگی هرگونه همکاری و تعامل در راستای اشاعه فرهنگ غنی اسلامی و دفاع مقدس را دارد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز می‌تواند در این راه از ظرفیت اساتید درس دفاع مقدس استفاده کند.

وی افزود: روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با پای کار آمدن مسئولین استان، تسریع خواهد شد و افتتاح این مرکز، اقدام ارزشمندی برای استان خواهد بود و عمق‌بخشی به ارزش‌های دینی و ملی و ارزشی در جامعه را در پی‌ خواهد داشت.

 

وی ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان را یک کار ارزشمند و بسیار قوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و تأکید کرد: نقش مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند در جهت اهداف و برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مؤثر باشد.

سرهنگ جمشیدی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خواست، با توجه به اینکه بخشی از کار و اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فعالیت فرهنگی است، از این ظرفیت استفاده و در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بهره‌برداری شود.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام فضیلت نیز اظهار داشت: شکی نداریم که حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حفظ نظام گره خورده و جداپذیر نیست.

وی افزود: فضای محوطه یادمان شهدای تپه نورالشهدای گرگان، فضای مطلوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی است و مجموعه ارشاد نیز به عنوان بسیجی در خدمت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مأموریت‌های ارزشمند آن خواهد بود و در راستای اهداف آن نهایت کمک و همکاری را خواهد کرد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار