مدیرکل زندان‌ها و امور تامینی و تربیتی استان گلستان با اشاره به آزادسازی ۲۴۱ زندانی جرائم غیرعمد در استان، گفت: ۱۶ زندانی تا آغاز سال جدید از زندان‌های گرگان و گنبدکاووس آزاد می‌شوند.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛علیرضا رضوانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آزادسازی زندانیان استان اظهار داشت: با کمک ستاد دیه و خیران توانستیم زمینه آزادی تعدادی زندانی را در استان فراهم کنیم که در 2 روز آینده 16 زندانی آزاد خواهند شد.

وی افزود: امسال 241 زندانی جرائم غیرعمد باکمک خیران و ستاد دیه استان گلستان آزاد شدند و توانستیم کارهای زیادی هم برای زندانی‌های جرائم عمدی هم انجام دهیم.

مدیر کل زندان‌ها و امور تامینی و تربیتی استان گلستان تاکید کرد: در سال 97 هم به کمک و همت خیران به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از زندانی شدن افراد هستیم.

رضوانی با اشاره به اینکه برای آزادی زندانیان توانستیم تخفیف از طلبکارها بگیریم، اظهار داشت: 3 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان کمک شد و به همین اندازه هم از طلبکاران تخفیف گرفتیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به همت برنامه ماه عسل در ماه رمضان امسال 36 زندانی جرائم عمدی با 680 میلیارد تومان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و امور تامینی و تربیتی استان گلستان افزود: امسال همچنین به دنبال این هستیم که با کمک معتمدان و ریش سفیدان و مردم زمینه رضایت و آزادی زندانیانی جرائم عمدی از جمله قتل که چندین سال در زندان بلاتکلیف بودند را فراهم کنیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار