مدیرکل زندان‌های استان گلستان:

مدیرکل زندان‌های استان گلستان گفت: زمینه آزادی 12 مددجوی جرائم غیر عمد شهرستان گرگان با پرداخت مبلغ 4.5 میلیارد ریال فراهم شد.

۱۲ زندانی جرائم غیرعمد گرگانی به کانون گرم خانواده باز گشتند

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های گلستان، علیرضا رضوانی اظهار داشت: با کمک ویژه آقای جهانگیر رئیس سازمان زندان‌های کشور تعداد 12 نفر از زندانیان جرائم غیرعمدی با پرداخت مبلغی بالغ بر 4.5 میلیارد ریال آزاد شدند و به کانون گرم خانواده و جامعه بازگشتند.

وی افزود: با تلاش مددکاران،کمک خیران و ستاد دیه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 144 نفر از زندانیان جرائم غیرعمدی آزاد شده‌اند که نسبت به سال گذشته که در کل طول سال 108 نفر از زندانیان جرائم غیرعمدی آزاد شده بودند، رشد چشمگیری داشته‌ایم.

رضوانی اظهار داشت: برای آزادی این تعداد از زندانیان جرائم غیر عمدی استان که در سال جاری آزاد شده‌اند مبلغی بیش از 186 میلیارد ریال بدهی داشته‌اند که با پرداخت مبلغ 64 میلیارد ریال از ستاد دیه و کمک خیران و مساعدت‌های رئیس سازمان زندان‌ها زمینه آزادی آنان فراهم شده و آنچه از همه مهم‌تر بوده کمک و گذشت خود شکات است که مبلغی بالغ بر 100 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان گلستان گفت، با تدبیرو مساعدت‌هایی که رییس عالی سازمان زندانهای کشور دارند ،کمک خیرین و ستاد دیه کشور، امیدوراریم شاهد آزادی بیشتری تا پایان سال جاری باشیم.

نائب رئیس ستاد دیه استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 380 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در زندان‌های استان به علت عجز از پرداخت بدهی مالی و دیه محبوس هستند که نیازمند کمک مردم و خیران هستند از مردم و خیران دعوت می‌کنم با پرداخت مبالغ اهدایی خود به شماره حساب 0106002975005 نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان گلستان در ثواب آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی و تصادف سهیم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار