رئیس پلیس استان گلستان گفت: ۸ نفر در تصادفات جاده‌ای در گلستان در یک هفته اخیر جان خود را از دست داده‌اند.

۸ نفر در تصادفات جاده‌ای استان گلستان جان خود را از دست دادند‌

به گزارش گلستان24؛سردار علی‌اکبر جاویدان صبح امروز در بازدید از پست‌های پلیس در تفرجگاه‌های استان اظهار داشت: با آغاز طرح نوروزی پلیس که از 24اسفند آغاز شده، بیش از 8 نفر از هم استانی‌ها جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد‌: خوشبختانه در مجموع  آمار تصادفات جرحی و فوتی در استان کاهش یافته و شاهد جان باختن 8 نفر از هم‌استانی‌ها در این مدت بودیم که همه بومی استان گلستان بودند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت آمار تصادفات برای گردشگران و مسافران کاهش یافته است، افزود: عدم رعایت قوانین و مقررات و بی‌احتیاطی رانندگان و عابران پیاده و رفتارهای پرخطر از جمله دلایل عمده تصادفات در استان گلستان است.

سردار جاویدان به مردم توصیه کرد قوانین ومقررات را رعایت کنند و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث ناخوشایند جاده‌ای در استان گلستان نباشیم.

رییس پلیس گلستان خاطرنشان کرد: تفرجگاه‌های استان این روزهای محل اقامت مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است و خوشبختانه استان گلستان مقصد بسیاری از مسافران نوروزی است.

جاویدان تاکید کرد: همه تفرجگاه‌های استان گلستان در امنیت کامل است و پست‌های پلیس در همه تفرجگاه‌ها به مردم و مسافران خدمات می‌دهند و این پست‌ها به صورت 24 ساعته در خدمت مردم هستند و در صورتی که مردم و مسافران دچار مشکل شوند به آنها کمک می‌کنند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار