در طرح نوروزی سلامت سال جاری

کارشناس مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان گفت: در طرح نوروزی سلامت تعداد 12 هزار و 529 نفر به درمانگاه‌های استان گلستان مراجعه کردند.

در طرح نوروزی سلامت تعداد 12 هزار و 529 نفر به درمانگاه‌های استان گلستان مراجعه کردند

به گزارش گلستان24؛علی متکی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در طرح نوروزی سلامت تعداد 12 هزار و 529 نفر به درمانگاه‌های استان گلستان مراجعه کردند.

وی در خصوص تعداد مراجعان به درمانگاه در سطح استان گلستان تصریح کرد: در بحث درمان تعداد مراجعان در استان گلستان حدود 12 هزار و 529 مورد بوده است که بیش از 11 هزار نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

کارشناس مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان ابراز کرد: اتوبوس آمبولانس ما هشت تخته است و قابلیت ارتقا به 13 تخت را دارد و تمام امکانات رفاهی در ستاد بسیج سلامت نوروزی ایجاد شده است.

متکی در راستای اورژانس 115 خاطرنشان کرد: تعداد 588 ماموریت اورژانس 115 در دو الی سه روز گذشته که طرح سلامت نوروزی در استان گلستان آغاز شد، صورت گرفت و تقریبا 48 هزار نفر ویزیت متخصصان ما در درمانگاه‌های استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آماده‌باش تمامی داروخانه‌های استان را داریم، ابراز کرد: از 17 داروخانه استان گلستان سرکشی صورت گرفته است.

کارشناس مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان ابراز کرد: سامانه 190 برای کمبود مواد دارویی به مردم استان گلستان اعلام شده است و همچنین شماره تلفن 09113800842 به صورت شبانه‌روز کمبود دارویی از طریق مردم اطلاع داده شود تا مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود.

متکی از باز بودن تمامی داروخانه‌های استان گلستان خبر داد و اذعان کرد: فردا تمامی داروخانه‌های استان گلستان فعال هستند تا مردم در این زمینه هیچ مشکلی نداشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار