رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: تاکنون ۵۴۰ تن میوه طرح تنظیم بازار در استان گلستان توزیع شده است.

۵۴۰ تن میوه در استان گلستان توزیع شد

به گزارش گلستان24؛مختار مهاجر ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت توزیع میوه طرح تنظیم بازار در استان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده قبل از سال نو و خرید و انبار کردن میوه‌های خوب توسط این سازمان، آرامش لازم در بازار استان با رضایت مردم و همچنین عاملان توزبع برقرار است.

وی از توزیع 305 تن پرتقال و 235 تن سیب بین مردم استان از ابتدای آغاز طرح تنظیم بازار در استان گلستان تاکنون خبر داد و افزود: یک‌هزار تن میوه خریداری شده و در سردخانه‌ها ذخیره شده بود که از این میزان میوه 600 تن پرتقال تامسون درجه یک و 400 تن سیب که 300 تن آن سیب دماوند و 100 تن از اشنویه تامین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان خاطرنشان کرد: میوه و اقلام طرح تنظیم بازار در استان گلستان به میزان لازم وجود دارد و تا زمان درخواست از سوی مردم توزیع آن ادامه خواهد داشت.

مهاجر گفت: 110 مرکز توزیع در سطح استان در نظر گرفته شده و کیفیت میوه‌ها نیز بالا است و همچنین مراکز سیاری در ورودی شهرها استقرار دارند که حتی مسافران نیز بتوانند از این میوه‌ها خرید کنند.

وی اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب درختی 2300 تومان و قیمت پرتقال هم هر کیلوگرم 1600 تومان تعیین شده که این قیمت مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به اینکه میوه‌های امسال تولید داخل هستند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند، اظهار داشت: توزیع میوه از 26 اسفند در استان آغاز شده و تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار