فرمانده انتظامی گلستان گفت: آزمایشگاه آنالیز موادمخدر استان گلستان با یک میلیارد ریال اعتبار امروز با حضور جانشین فرمانده پلیس مبارزه با موادمخدر کشور ساخته و تجهیز شد.

آزمایشگاه آنالیز موادمخدر استان گلستان افتتاح شد

 به گزارش گلستان24؛سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از آزمایشگاه تخصصی موادمخدر در گرگان با حضور جانشین فرمانده پلیس مبارزه با موادمخدر کشور اظهارداشت: با توجه به نیاز استان گلستان به یک مرکز تخصصی مخدر، این مرکز با اعتبارات کشوری و استانی با بیش از یک میلیارد ریال هزینه ساخته شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی تاکید کرد: برای ضرورت تشخیص خلوص موادمخدر و نوع مسیر آنها و دستورات مقامات قضایی، مرکز تخصصی آنالیز موادمخدر در استان گلستان ساخته شد.

جاویدان تصریح کرد: برای ساخت و تجهیز این مرکز بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده و تا پیش از این مراحل کار آزمایشگاهی یا به مرکز انتقال داده می‌شود و یا در دانشگاه علوم پزشکی کار بررسی آنها انجام می‌شود که ضرورت وجود این مرکز در استان گلستان احساس می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به کشف بیش از 2 تن مواد مخدر چند روز گذشته در گلستان خاطرنشان کرد : استان ما نه در وضعیت قرمز در موادمخدر قرار دارد و نه در وضعیت سفید است اما اولویت اساسی ما مبارزه با ورود موادمخدر به استان گلستان است و تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

جاویدان تاکید کرد: از گذشته برنامه ما حفاظت از مرزهای استان گلستان برای جلوگیری از ورود موادمخدر به استان است و امسال تلاش خود را بیشتر کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در نیروهای انتظامی گلستان تلاش می‌کنیم تا به صورتی عمل کنیم که جلوی جولان قاچاقچیان در استان گلستان را بگیریم و ناامنی برای آنها ایجاد کنیم.

/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار