رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: اکنون در محورهای ورودی استان گلستان ترافیک سنگینی داریم.

ترافیک در محورهای ورودی استان گلستان سنگین است

به گزارش گلستان24؛سرهنگ علی عبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ترافیک در محورهای استان اظهار داشت: در 2 محور ورودی استان گلستان از سمت شرق و غرب استان، ترافیک سنگین و روان برقرار است.

وی تاکید کرد: در نوکنده که ورودی استان گلستان و جنگل گلستان به سمت شهرستان گالیکش، ترافیک سنگین اما روان برقرار است و رانندگان با حوصله و صبر بیشتر به مسیر خود ادامه دهند.

عبدی به رانندگان توصیه کرد: رعایت حق تقدم، سرعت مطمئنه و جلوگیری از رفتارهای پرخطر را در سفر خود رعایت کنند تا سفر خوبی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: خط قرمز پلیس سرعت زیاد و رفتارهای پر خطر است و از ادامه سفر رانندگان پرخطر با توقف خودرو آنها در پارکینگ جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه گلستان با اشاره به جان باختن 8 نفر از هم استانی‌ها در جاده‌های استان گلستان از ابتدای طرح نوروزی پلیس خاطرنشان کرد: رانندگان و عابران پیاده مقررات راهنمایی و رانندگی را بیشتر مراعات کنند تا تعطیلات خوبی را پشت سر بگذاریم.

عبدی از برپایی 12 پایگاه پلیس راه، ویژه ایام نوروز در گلستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح نوروزی پلیس 320 نفر در قالب 88 تیم و 12 پایگاه پلیس راه برای خدمات رسانی به مسافران به‌کارگیری شدند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار