مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گلستان گفت: ۵ فیلم پرمخاطب جشنواره فجر روی پرده سینماهای استان گلستان اکران می‌شوند.

نمایش فیلم‌های پرمخاطب جشنواره فجر در سینماهای استان گلستان‌

 به گزارش گلستان24؛زمان کاشفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دایر بودن سینماها در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: فیلم‌های پرمخاطب جشنواره فجر در ایام نوروز در سینماهای گلستان اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری گلستان تاکید کرد: به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، مصادره به کارگردانی مهران احمدی، لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان، لانه زنبور به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و انیمیشن فیل‌شاه از هادی محمدیان در سینماهای گلستان به نمایش در می‌آیند.

زمان‌کاشفی تصریح کرد : سینماهای گلستان از ساعت 9 صبح تا 22پذیرایی هنردوستان گلستانی است و امیدواریم با استقبال مردم سانس‌های ویژه در سینماهای گلستان داشته باشیم.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری گلستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون 4 سینمای دولتی در گلستان فعال است و سینماهای بهمن و عصر جدید گرگان نیز 2 سالن دارند خاطرنشان کرد: ظرفیت سینماهای عصر جدید 510 صندلی، سینما بهمن 510، هجرت گنبد 470 و بهمن آزادشهر نیز 380 تا صندلی دارد، سینمای کاپری نیز دو سالن هرکدام به ظرفیت 200 تا دارد که در مجموع بیش از 2هزار صندلی در سینماهای استان گلستان وجود دارد.

وی تاکید کرد: اداره‌ها و سازمان و ارگان‌ها باید نسبت به بخش فرهنگی بیشتر کار کنند، مشتری انتظار دارد سالن با کیفیت باشد و از لحاظ اقتصادی نیز سینما در سبد کالا آن خانوار قرار گیرد واداره ها طبق دستورالعمل می توانند از بودجه فرهنگی خود استفاده کنند و سینما را در سبد کالای خانواده زیر مجموعه خود قرار دهند تا تعامل بین سینمادارها و خانواده ها برقرار شود، با این کار از فیلم ها نیز حمایت می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گلستان تأکید کرد: در استان این توان و پتانسیل وجود دارد تا فیلمی که در سطح کشور اکران می‌شود بر روی پرده بیاید.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار