معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان:

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان با بیان نظارت مستمر برمراکز مجری طرح اسکان ازپذیرش بیش از 67هزار و624 نفر روز تا 5 فروردین در استان خبرداد.

نظارت مستمر مراکز اسکان فرهنگی در ایام نوروز/ 67 هزار نفر مهمان مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان

به گزارش گلستان24؛به نقل از کلاس بیست؛ "قربان عرب احمدی امروز با اعلام خبر فوق اظهار کرد: از ابتدای شروع به کار اسکان نوروزی تا پایان روز 5 فروردین تعداد8هزار و945 خانوار در مدارس، خانه های معلم و مدارس ییلاقی استان گلستان اسکان یافتند.

وی افزود: برای اسکان نوروزی 1397 ، تعداد 181 مدرسه در قالب 551 کلاس ویژه و الف که مجهز به امکانات رفاهی شده در اختیار فرهنگیان سراسر کشور قرار گرفته است .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: تمامی تلاش همکاران ما در حوزه ستادی و شهرستان ها، جلب رضایت حداکثری میهمانان نوروزی است.

عرب احمدی ضمن تشکر از زحمات همه عوامل دست اندرکار در طرح اسکان نوروزی، از نظارت مستمر بر مدارس و مراکز مجری طرح اسکان خبر داد .

وی در خاتمه بیان کرد: برای ارائه بهترین خدمات به مهمانان، همکاران ما در این بازدیدها، از نزدیک با مسافران صحبت کرده و در صورت وجود مشکل بلافاصله نسبت به برطرف کردن آن اقدام می کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار