فرمانده سپاه گرگان از انجام دومین مرحله اعزام گروه های جهادی بسیج هنرمندان سپاه این شهرستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

انجام دومین مرحله اعزام گروه های جهادی سپاه گرگان به کرمانشاه

 به گزارش گلستان24؛به نقل از پاسرو؛ سرهنگ دوم سیدعلی مهاجر، فرمانده سپاه گرگان در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت: بسیج هنرمندان سپاه گرگان با حمایت بسیج سازندگی سپاه استان دومین گروه جهادی خود را در قالب 45 نفر در ایام نوروز به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کرد.

وی با اعلام این خبر که در اولین مرحله اعزام 120 نفر در قالب گروه های جهادی خواهران و برادران به این مناطق آسیب دیده اعزام شدند، افزود: انجام فعالیت های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی از جمله ماموریت این گروه ها در مناطق زلزله زده غرب کشور است.

سرهنگ مهاجر، سپاه و بسیج را خادم مردم و پیشرو در محرومیت زدایی خواند و تصریح کرد: بیش از 130 روز از زلزله کرمانشاه می گذرد و هنوز آلام مردم آن منطقه دل هر هموطن را دردمند می کند، سپاه با گذشت این مدت زمان پیرو اقداماتی که از نخستین لحظات پس از زلزله در مناطق آسیب دیده داشته باز هم پای کار خواهد بود و مردم آسیب دیده را رها نخواهد کرد.

فرمانده سپاه گرگان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان لحظه ایاز  کمک به بشریت فروگذار نخواهد کرد و این مهم را بارها در پهنه های گسترده جهانی به نمایش گذاشته است و نشان داده که از مردم سالارترین حکومت ها برخوردار است.

سرهنگ مهاجر در پایان از اخلاص جهادگران بسیجی در عرصه محرومیت زدایی که به صورت کاملا خودجوش در تعطیلات نوروز به مناطق زلزل

 

ارسال نظر

آخرین اخبار