فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله بخش گلستان:

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله بخش گلستان گفت: گروه‌های جهادی بسیج بخش گلستان در مناطق زلزله‌زده و مناطق محروم کشور مشغول خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند.

10 گروه جهادی بخش گلستان در 4 روستای کرمانشاه مشغول خدمت‌رسانی هستند

به گزارش گلستان 24 ؛ احمد منصوری‌فرد  با اشاره به نامه سردار سلیمانی به رهبر انقلاب و نابودی داعش اظهار داشت: آگاه‌تر و هوشیارتر از گذشته، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آماده مقابله با هرگونه توطئه علیه جهان اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه دفاع از مظلوم در دین و فرهنگ ایرانیان همیشه نقشی پررنگ داشته، اظهار داشت: هر جا محروم و مظلومی دیده شود، جمهوری اسلامی ایران حامی آن‌هاست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله بخش گلستان با تشکر از کمک‌های شهروندان شهر گلستان به زلزله‌زدگان غرب کشور تصریح کرد: شهروندان بهارستانی در همدلی و همراهی زلزله‌زدگان غرب کشور حضور پررنگی داشتند و بار دیگر با کمک‌های خود حماسه‌آفرینی کردند.

منصوری‌فرد همچنین به هفته بسیج اشاره کرد و بیان داشت: فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های گوناگون چشم‌گیر است؛ چراکه بسیج هر زمان که احساس کند جایی از کار می‌لنگد و خلأ و محرومیتی احساس می‌شود، در آن موضوع ورود پیدا می‌کند و بنا به وظیفه خود با ورود در آن منطقه و موضوع، کمک‌حال و یاری‌رسان مردم می‌شود.

وی، اقتصاد مقاومتی را یکی از عرصه‌های فعالیت بسیج برشمرد و تشریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی، بسیج با ورود به بنگاه‌های بزرگ اقتصادی زودبازده نظیر شهرستان بهارستان با اعطای نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی قدم برداشته و همچنین در مباحث کشاورزی و تولیدی هم فعالیت‌هایی مستمری داشته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله بخش گلستان با اشاره به ورود بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی تأکید داشت: از مصداق‌های فعالیت بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی می‌توان به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان غرب کشور اشاره کرد و گفتنی است که هم‌اکنون 10 گروه جهادی از بسیجیان شهرستان بهارستان در چهار روستای کرمانشاه در حال خدمت‌رسانی به مردم غرب کشور هستند.

منصوری‌فرد در تشریح جزییات خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی شهرستان بهارستان در کشور گفت: این گروه‌ها در استان‌هایی نظیر مرکزی، ایلام، کرمانشاه و جنوب کشور در مباحثی همچون مدرسه‌سازی و مسجد و آب‌رسانی ورود پیدا کرده‌اند.

وی با تأکید بر فعالیت‌های گسترده و همه‌جانبه بسیج تصریح کرد: ازجمله این فعالیت‌ها می‌توان به ویزیت رایگان شهروندان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، حضور گسترده بسیج در مناسبت‌های ملی و مذهبی و برنامه‌ریزی در برنامه‌های فرهنگی و برگزاری نشست‌های بصیرتی در زمان انتخابات و ... اشاره کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله بخش گلستان، راه‌اندازی دو پایگاه علمی تخصصی در شهرستان بهارستان را جزو افتخارات بسیج دانست و بیان داشت: یک پایگاه در شهرک قلعه‌میر و یک پایگاه در شهر گلستان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) دایر شده است.

منصوری‌فرد حضور بسیج را در مساجد و برنامه‌های فرهنگی آن نیز پررنگ خواند و ادامه داد: اتحاد و انسجام بین بسیج و روحانیت، موضوعی است که سبب حسادت دشمنان شده و همواره به فکر تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف بین بسیج و روحانیت هستند، اما باید بدانند که بسیج همیشه در کنار روحانیت و ولایت مطلقه فقیه و فرمانده خود در سنگر مساجد حاضر خواهد بود.

وی علاوه‌ بر تشکر از اعتماد شهروندان شهر گلستان به بسیج اظهار کرد: امیدوارم در مجموعه بسیج خدمتگزار صادقی برای مردم بهارستان و قدردان اعتماد آن‌ها به بسیج باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله بخش گلستان با توجه به اینکه بسیجیان بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب همواره سعی در مثمر بودن با تفکر بسیجی دارند، خاطرنشان کرد: ما بسیجیان به‌عنوان جان‌ بر کفان انقلاب اسلامی در خدمت آحاد مردم هستیم و امیدوار هستیم که مردم و مسؤولان نیز با همین تفکر بسیجی در حفظ انقلاب کوشا باشند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار