مدیر کل دفتر فنی استانداری گلستان گفت: محل تخلیه نخاله های ساختمانی و فضولات خانگی واقع در تپه هزارپیچ گرگان به تفرجگاه تبدیل خواهد شد.

تبدیل محل تخلیه نخاله های ساختمانی و فضولات خانگی به تفرجگاه

به گزارش گلستان24؛صادقعلی مقدم امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بازدید استاندار از محل مورد نظر که بوی نامطبوع آن باعث سلب آسایش مجاوران شده؛ دستور تبدیل این مکان به وضع مطلوب و ایجاد تفرجگاه صادر شد.
وی عنوان داشت: به فاصله کوتاهی از دستور استاندار گلستان تمام دستگاه های متولی با امکانات لازم بسیج شده و اقدامات اساسی را آغاز کردند.
مقدم گفت: قصد داریم ابتدا ناهنجاری موجود و به تبع آن بوی تعفن را حذف کنیم و سپس نسبت به طراحی و اجرای فازهای بعدی پروژه اقدامات لازم انجام شود.
مدیر کل دفتر فنی استانداری گلستان افزود: دیدگاه استاندار وصل شدن تمام شبکه های فاضلاب استان اعم از مسکونی و تجاری به شبکه اصلی با اولویت تسریع و تسهیل در مورد مکان هایی که بیشترین تولید را دارند؛ می باشد.
مقدم با تصریح بر فرهنگ سازی تخلیه نکردن نخاله های ساختمانی در هزار پیچ گرگان حتی در غیاب نگهبان؛ افزود: قصد داریم تا پس از آماده سازی زیرساخت های اولیه برای تبدیل مکان مورد نظر به تفرجگاه، تپه را تراس بندی و سپس درختکاری کنیم تا شرایط بهتری ایجاد شود.
به گزارش ایرنا بر اساس برخی آمار منتشره روزانه 700 تن زباله در سطح استان 1.9 میلیون نفری گلستان تولید می شود که 247 تن از آن گرگان است. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار